Gå til innhold

når slutte med den puta i bilsetet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har Brio, men det høres jo ut som om dette går ut på det samme.

Vi har enda den puta oppe som støtter hodet. Synes det er litt greit, for han ligger mye stødigere da. Men det kalles vel nyfødtstøtte eller noe slikt, så den kan sikkert tas bort dersom det er trangt.

Tilogmed den puta nedi setet er fortsatt på her. Og det er vel ei overhysterisk mor som synes han skal ligge mest mulig og ikke sitte...

Vi har flyttet selene helt opp i øverste hakk. Lillemannsen her er 63-64cm, så det så mer riktig ut å ha de øverst.

Ja må nesten ta inn setet å kikke litt nærmere på det tror jeg. Brukes ikke så ofte her i gården pga snuppa er ikke så glad i å kjøre bil. Men er jo litt viktig at det er stilt inn etter babyen.

neei, har ikke tatt selene på det øverste hakket enda.. er først nå i det siste at jeg syns at de begynner å bli litt vel stramt med selene.. men så skal det jo være ganske stramt også da.

hm, får ta en sjekk i morgen;)

jeg og gullet; Nå er jo din lille skatt litt mindre enn bl.a min "bulldoser", så det er ikke sikkert det trengs..:o)

Pass bare på at ikke selene kommer fram fra bak skuldrene, men akkurat over skuldrene. De skal jo "klemmes bak i setet", ikke "ned i setet" når selene strammes.

Annonse

Har sluttet med puta for ukevis siden. Ble altfor trangt med puta i. Enda lenger siden jeg skiftet til det øverste hakket på setebeltene. Kan ikke tro at lillegutt har setet mer enn et par måneder til. Virker allerede litt lite. Men så er han jo en stor gutt og da

Vi slutta med den for nesten 1 mnd siden. Mener å huske at han veide ca 6500 når vi tok den ut. Fikk rett og slett ikke plass til knerten (som egentlig ikke er noen knert, hehe) med den i. Flyttet først selen opp til øverste hakket og da det ikke var nok så tok vi ut puta. Den første tiden rullet jeg et helseteppe for å legge rundt hodet da han vinglet litt med hodet. Men nå er han ikke så vinglete med hodet lengre og bruker bare setet alene.

Var aldri helt fornøyd med maxi-cosi setet verken vi eller gullet før vi tok utav den nyfødt- tingen... Er vel ca en mnd siden og tulla vår er verken spesiellt lang eller tung. Nå kan hun sitte mye "strakere" og bedre, men hodet vingler litt så en flanellsduk el. rundt hodet er nok ingen dum ide.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...