Gå til innhold

Påmelding BIM-treff Bergen onsdag 11. november kl. 19 på Escalon ved Fløyen!


vann123

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Bestiller ikke bord før det nærmer seg litt mer - så her er det vel ledig plass! Blir det for mange som vil være med får vi bare finne et annet sted med mer plass - her skal ingen ekskluderes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dette kun for feb-mars-april mødre? Jeg har selv termin i januar og kunne gjerne tenkt meg å være med på et treff, men har ennå ikke funnet noen treff for januarmødre i Bergen... Har funnet for nov-des og feb-mars-april, men januar faller litt utenom av en eller anner grunn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Tenkte bare jeg skulle si i fra at jeg ikke kan komme på onsdag, siden jeg tidligere spurte om å få være med. Onsdag kan jeg aldri på treff, da øver jeg.

Håper at jeg kan være med en annen gang - om det avtales treff en annen kveld enn onsdagskvelder.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bestiller bord på torsdag tenker jeg, da legger jeg på et par plasser sånn at vi har plass til enda noen etternølere hvis det hiver seg med enda noen flere :-) hvis de ikke har plass på escalon så flytter vi bare treffet til et sted det er plass - det er for dumt hvis noen liksom ikke skal få være med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...