Gå til innhold

Hihihi... nå rullet hun for første gang :o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

her var mini veldig ivrig på å rulle fra mage til rygg (mest fordi han ikke ville ligge på mage - hehe) tidligere.. men det har stagnert litt nå..

føler det er litt vanskelig dette her med ting de skal greie når de er så og så gamle jeg - for mini kan fint feks løfte hodet høyt en gang, for så å bare hvile hodet nedpå neste gang ;) virker som om han gjør akkurat det han føler for;)

av og til spreller han og tar etter leker og herjer på, men ofte er han helt i ro og bare prater og roper til lekene.. jaja, de er så forskjellige;)

Noen rulle rnår de er tre måneder og noen ruller når de er fem... Er jo så forskjellig hva de finner på. Noen gidder ikke eller har nok med det de ellers driver med. Og det kommer plutselig at de begynner å tippe over på siden for å prøve å "bikke" helt over. Er så morsomt å se når de ligger og vipper..;o)

Annonse

Hihi... ja det er morsomt at det skjer ting :o) Vesla så like overaska ut som det jeg gjorde når det skjedde.

Men de er jo så forskjellige da. Og det kommer ann på dagsformen til tulla hva hun "gidder" å gjøre tror jeg. For noen dager siden var det veldig stas å ta etter leker for å putte de i munn, mens nå gidder hun ikke det lenger for hun har funnet ut at det er lettere å bare putte hendene rett i munn :o/ Og noen dager prater og skråler hun som en foss, mens neste dag er hun stum som en østers. Merkelige greier...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...