Gå til innhold

fant denne siden nå jeg

lissiliz❤tassen❤lillesøster

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Veldig kjekt med flere folk her, vi er ikke så mange så velkommen skal du være!!!

Rima; må ikke gi opp, vi er kanskje ikke så mange men har jo nådd side 2 heeelt plutselig!! Vi har hatt en uke på fjellet, men nå er jeg tilbake for fullt her... heng på!!

godt å bli husket(smiler)

alt bare bra med oss, vi koser oss max og nyter dagene. er godt å ha dette forumet som har barn på samme alder. litt kjent folk liksom.

hvordan går det med dere???

håper amme problemet løser seg, vet ikke noe om det selv. men kan jo ringe hs eller spørre på ammedebatten!!!

Annonse

Ja kjentfolk er bra! Rart det der, syns liksom at jeg kjenner dere, og så vet jeg bare om ørsmå fraksjoner av livene deres...

Vi har det bare bra. Koser oss bare verre:-) Er faktisk slik at det er lettere å få barn nr 4 enn å få nr 3. Sikkert pga av at de store barna har blitt så store at de hjelper godt til (14, 9 og 7 år). Og så slipper jeg sjalusien da, og det er en god ting. Dagene går desverre litt for fort. Gruer meg til permisjonen er over....men kan ikke tenke på det nå.

Ammingen går bedre, takk. Økedøgn sannsynligvis... burde jo vite dette jeg som har ammet i totalt 3 og et halv år...

høres ut som at du har en fin gjeng!!

ja disse dagene flyr så alt for fort....

ja vi har jo snakket med hveradre i en viktig periode av livet vårt.

ja det kan det jo så klart være, jaja vi er bare mennesker. huser ikke alt her heller.

hvertfall godt å høre at det går bra!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...