Eg e viking eg!! Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg har ei jente på 5 og en gutt på 4 som skal få prøve seg på i turn.,.. Hva slags utstyr trenger de? Har ikke lyst å gå amok og kjøpe alt slags utstyr det ikke er bruk for dersom hele turngreiene ikke faller i smak...
flypapir Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Holder i grunn med joggebukse, t-skjorte og gymsokker. Om du vil ha noe utover det kan det være en fordel med tettsittende klær som er enkle å bevege seg i. De har hvertfall en del rimelig på HM til jenter (turndrakt til 59kr ol)..
Eg e viking eg!! Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2009 Det var vel egentlig noe sånn jeg tenkte på... Kan hvertfall starte med det og oppgradere etterhvert Hvor får du kjøpt turnsokker?
flypapir Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg har sånne fra HM, kostet vel 59kr de også mener jeg å huske
Eg e viking eg!! Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2009 Supert. Tusen takk for hjelpen
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 7. oktober 2009 #6 Skrevet 7. oktober 2009 Så ikke at det var to tråder her med samme sak.. Så svarte deg i andre tråden. Omtrent helt det samme som her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå