Gå til innhold

Har augustbabyene begynt å få noen form for søvnmønster?


ifie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nja... vet ikke helt om jeg kan kalle det søvnmønster helt enda... men i det siste så vil han være litt våken i ti elve tiden, så er det mat og søvn for så å være våken i fire tiden... etter det er våkenperioden i åtte tiden... så legger han seg i ti tiden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynner å se et mønster her, men med litt variasjoner selvsagt;-)

 

han sovner vanligvis rundt kl 21 om kvelden etter å ha spist kl 20 etter kveldsstell/bad.

så er det nattmat rundt 2-3 tiden og så sover han videre til rundt kl 7.

 

så er det litt "hektisk" om morgenen siden sambo drar kl 7 og jeg må stelle minsten og få istand storesøster til bhg og levere henne..

minsten sovner da stort sett ikke før jeg setter ham i bilstolen rundt kl 9...sover da en liten dupp på en halvtimes tid+-...

 

så er det mat igjen ca kl 10, og han er litt våken mens jeg pusler litt...

stort sett går vi tur ca kl 11 og da sover han gjerne 2-3 timer...

 

mat igjen ca kl 14 og er våken frem til henting i bhg kl 15, og sovner da igjen i bilstolen..lemper ham over i bagen når vi kommer hjem og han sover videre et par timer...så er det mat igjen ca 17;-)

 

så er han stort sett våken fram til stell og legging...hender han smådupper litt i fanget;-)

 

noen dager er dagen og natta helt annerledes, men stort sett er den sånn som dette;-)

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ser virkelig ikke noe mønster enda jeg... :P

hun har en litt lengre hvil midt på dagen, men bortsett fra det så syns jeg alt er helt tilfeldig... Eller... Ammer to ganger i løpet av natta.. Aldri noe mer..

Men så legger jeg ikke henne til faste tider hver kveld heller da.. Hadde jeg gjort det ville det kanskje blitt tydeligere når ting skjer. Men syns det og er vanskelig for er jo så forskjellig når hun er trøtt og når hun er våken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Hei, min kar er akkurat like gammel, med én dag forskjell. Han sover stort sett godt fra ca. 21.30 til 9.00, men må amme han en til to ganger i løpet av natta. Gir du han grøt rett før han legger seg? Har nok vært litt sløv og kun ammet min kar rett før legging, da han ikke er så fryktelig glad i grøt ennå. Går best i banan og eple...:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...