Gå til innhold

Treff i Ski før jul en gang :-)


baremay

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei!

 

Har kjempelyst på treff etterhvert.. Men har lyst til å vente til jeg er over 12.uke... Er det noen andre som er foreløpig veldig tidlig på vei som etterhvert har lyst til å slenge seg på et treff?? Jeg er 4+5 på vei..

Har selv god erfaring med bim treff. Har ei jente fra 2006. Vi ble en gjeng på fem som møttes jevnlig. Og fortsatte med det etter vi fødte..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ine :-)

 

Skjønner at du synes det er tidlig, men jeg er ikke kommet så langt jeg heller. Det er bare å bli med allerede nå, så håper jeg vi kan fortsette og møtes utover våren!

 

Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er ei jente på snart 21 år som er 16 fullgåtte uker - godt på vei inn i uke 17! Bor på Kolbotn sammen med samboeren min men jeg er opprinnelig fra Ålesund. Studerer økonomi og ledelse. Kjenner ikke så mange i det området her som er gravid, så hadde vært gøy å møte andre som er i samme situasjon :) Men jeg er ikke helt typen som bare drar å møter andre mennesker på den måten her, men virker som en god mulighet for meg til å bli kjent med andre gravide :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ungmamma :-)

 

Tro meg, jeg er heller ikke akkurat den typen. Likevel tenker jeg at det er litt annerledes når man er i samme situasjon og har mye nytte og glede av å kunne være sammen, både under svangerskapet og f eks gå på trilleturer og kafe når vidunderet er født :-)

 

Bli med da vel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!:)

 

Ja, enig i det du sier. De fleste jeg kjenner her nede er medstudenter..Hadde vært veldig kjekt å bli kjent med folk fra oppegård og ski området siden jeg er ny her :)

 

Da tar jeg turen tirsdag 17.november da:) Det er forresten dagen før vi skal på ultralyd på Ahus :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ;)

 

Jeg er også fra Kolbotn, og har lyst til å være med på treff.

Er 32 år, har en sønn på 4 og er nå 27 uker på vei.

 

Har aldri vært med på treff før jeg heller, så dette blir spennende ;)

 

Gleder meg til å treffes :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Har vært så og si fraværende fra forumet frem til nå. Ikke klar over at slike treff fantes en gang jeg (uvitende - i know!) hehe.

 

Jeg bor i Ås og er 26 år og 37 uker på vei ( Like før nå, så føler kanksje jeg er litt sent ute)...Når permisjonen er i gang fikk jeg plutselig mer tid til å surfe på nettet hehe.Skulle ønske jeg hadde sett dette tidligere, da det hadde vært kjempekjekt å ha noen i samme situasjon å prate med og treffe gjennom svangerskapet. Bra tiltak!

 

Ser at mange av dere er relativt mye tidligere i svangerskapet, men at iallefall noen av dere også nærmer dere slutten.

Er det noen andre i sluttfasen som tenker å møte opp på dette treffet?

 

Kanskje jeg skal hive meg på!? :) Kjenner veldig få i samme situasjon her i området da vi ikke har bodd på østlandet særlig lenge...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe koselig at dere begge vil komme. Det spiller ingen rolle hvor langt på vei man er synes jeg - da har man sikkert mange gode råd til oss andre :-) Så kan man jo fortsette å være med på treffene etter at man har født så blir det etterhvert flere og flere småtroll og færre stor mager (om vi vil fortsette og møtes da). Jeg har vært sykmeldt denne uken pga vondt i halsen, og var på Krydder en tur i går. Da var det en gjeng nybakte mødre der som tydeligvis hadde treff - det så veldig koselig ut, så jeg håper dette er noe vi kan fortsette med.

 

God helg til dere alle :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at flere vil være med! Jeg gleder meg :)

 

anne_aase: Jeg er 31 uker på vei, så ikke riktig like langt som deg, men heller ikke så inmari langt unna... ;) Ser at milla75,12.12.09 også prøver å komme, og hun er vel ca 35 uker nå vil jeg tro, så det er ikke langt unna! Uansett veldig hyggelig om du kommer.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert :)

 

Da satser jeg på å komme jeg - så lenge ikke ting har skjedd innen den tid. heeh (Håper jo litt påd et da :). Blir koselig å treffe dere alle sammen!

 

Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...