Gå til innhold

Treff i Ski før jul en gang :-)


baremay

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

Er det noen fra Ski-området som har lyst på et treff en gang før jul? Jeg er selv ca i uke 10 og kunne veldig gjerne tenke meg å bli kjent med andre gravide i området. Ta kontakt om du er interessert, så kan vi avtale en dato.

Hilsen fra Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kommer i dag! :) Men hvordan vet jeg egentlig hvem jeg skal treffe...? Er det reservert noe bord? Eller er det sånn at det bare skal lyse BIM-treff av oss? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe problem å se meg i hvertfall. Jeg ruver i terrenget kan man si. Bare gå bort til de du evnt måtte se med stor mage, så treffer du sikkert blink. vi sees!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for i går! Det var hyggelig å prate litt om baby, navn og diverse andre ting vi gravide er opptatt av. Håper vi treffes igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for i går ja! Det var veldig hyggelig :)

 

Jeg kom over en annonse i avisen i dag:

Simo duo lammeskinnspose: 999,-

Det er på babyshop, og er satt ned fra 1999,-

 

Det er den med cordfløyel utenpå ;) Det er jo verdt en titt iallfall, hvis du trenger en slik pose. Tilbudet varer fra i dag til 17. oktober.

 

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er helt ny her:/ så har liksom ikke helt greie på ting.. men er selv fra nærheten av ski og så dere hadde møttes, kjente dere ikke hverandre?

var det ikke litt rart? kleint? hvilken alder har dere og hvor langt er dere på vei?

hilsen en med million spm ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

Jeg er også ganske ny her inne. Fikk ikke vært med på det treffet i ski, også er jeg bare ti uker på vei så kanskje litt tidlig. Det er sikkert litt rart i starten å treffe ukjente på den måten, men man har jo en del til felles også synes jeg det kunne være hyggelig å ha noen å trille tur med osv når den tid kommer.

 

Hvor langt på vei er du? Jeg er forresten 26 og vi bor i ski semtrum. Arbeider i Oslo og nettopp flyttet til ski, så jeg kjenner ikke så mange der enda.

 

M:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Vi kjente ikke hverandre fra før nei. Og jeg skal innrømme at jeg var litt nervøs før jeg dro dit, men er veldig glad jeg gjorde det! Det verste som kan skje er jo at man sitter og kjeder seg i en halv - en time... ;) Selv ble vi sittende i et par timer, og jeg syns iallfall vi hadde det hyggelig, og det var ikke kleint. Jeg er 23, og milla75,12.12.09 er 34 (om jeg husker rett fra profilen hennes) Jeg er 27 uker på vei og hun har termin ca en mnd før meg. Man har jo masse å prate om når man er gravid og har barn! Uansett hvor langt man er på vei!

Jeg har selv nettopp flyttet til Enebakk (20 min fra Ski) og kjenner ingen her. Så jeg syns det hadde vært veldig hyggelig om dere ble med på neste treff, selv om dere syns det er skummelt eller føler dere er for "kort" på vei... :)

 

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey,jeg er bare syv uker på vei, men sant det det er jo koselig uansett hvilken alder og hvor langt man er på vei, jeg er bare 20 år å har termin i slutten av mai:)

 

Hadde jo kanskje vært koselig å blitt med på et bim treff selv om jeg liksom ikke er helt typen som gjør slikt:P men må jo alltids prøve noe nytt ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ti uker på vei, baremay mens jeg er bare syv, har jo ikke engang fått mage:P men håper den kommer snart.

Jeg har jobbet i ski før men er akkuratt ferdig, føler meg samtidig veldig ung/dum i forhold til dere andre her som har møttes så vil liksom ikke tvinge meg på:/ Har en venninne som har fått en liten gutt som sa at hun hadde også veldig lyst til å dra på bim treff når hun gikk gravid men fikk aldri foten ut av døren :P er bare usikker av meg kanskje, hehe

 

vi får sjå, kanskje jeg gjør det hvis det blir flere treff, bor jo ikke lange biten unna ski:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner hva du mener. Jeg er heller ikke typen til å gjøre noe slikt! :) Men det er veldig hyggelig hvis man først tør. Du er heller ikke ung og dum selv om du er 20 år og syv uker på vei. Jeg var 20 da jeg ble gravid med min første, og vet hvordan det er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei du Barnimagennu.. Jeg kan jo bli med deg så slipper du å gå alene uten å kjenne noen:) Jeg har også lyst til å dra på BIM treff og ski er ikke sååå langt:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så at dere akkurat hadde hatt et treff i Ski, og fikk det visst også med meg litt for seint. Jeg skal flytte hit etter jul, og har veldig lyst til å treffe noen andre vordende mødre før det!!! Selv er jeg 26 år og 29 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg bor på Langhus og har termin 7. mai. Blir gjerne med på et treff før jul.

 

Jeg har en gutt på 13 mnd fra før, så her blir det hektisk :o)

 

Møtte en gjennom Bim forrige gang jeg var gravid og vi er blitt veldig gode venner. Så dette er abslutt stedet å møte likesinnede :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere :-)

Da foreslår jeg at vi får til et treff før jul, vi er jo ca samme alder (20-27) og kommet ca like langt. Hva med i november en gang? Jeg er 12 +3 nå og har termin ca 3 mai. Vi har jo termin nesten samtidig "lille skatt". Er du noe i Ski før jul eller martemarie? Vi har også akkurat flyttet til ski, så vil gjerne treffe flere som er i samme situasjon :-)

 

Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir rene gamlemor i forhold til dere med mine 31 år :o)

 

Har du søkt fødeplass ennå, baremay? Jeg søkte plass på Ullevål da jeg var hos legen på onsdag. Fødte der forrige gang og var veldig fornøyd da jeg endelig fikk komme på hotellet.

 

Jeg kan pt alle mandag-torsdag i november og gjerne kl 19. Da får jeg vært sammen med lille skatten min til han skal legge seg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at det er flere som har lyst! :) Jeg vil veldig gjerne være med på et treff i november. Jeg er stort sett ledig alle dager, så dere som har strammere timeplan får foreslå et par dager, så kan vi jo se hva som passer best for flest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du er virkelig gammel lilleskatt ;-) Tror det blir hyggelig og møtes uansett alder jeg.

 

Jeg søkte plass på riksen for en stund siden, og har fått vite at jeg har plass der. Tror det fleste sykehus har forholdene lagt godt til rette, men alle slike erfaringer er jo veldig subjektive.

 

Hva med tirsdag eller onsdag i uke 47? Det blir 17. el 18. nov :-) Krydder på ski storsenter er vel et greit sted og møtes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sett gjerne opp et treff! Jeg kommer hvis jeg har mulighet. Det var veldig hyggelig de to gangene jeg satte opp treff tidligere. Jeg vil ikke gjøre det selv nå for da MÅ jeg jo komme:) og har litt vanskelig for å planlegge ting langt fram i tid akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært så aktiv på forumet den siste tiden siden formen har vært så som så... men jeg blir gjerne med på treff neste gang. Bor 15 min fra Ski (Vestby), er 31 år og er 35 uker på vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...