Gå til innhold

5 døgn med rier- ingen bebis &%#%#%&


Linsy&snart 2prinsesser

Anbefalte innlegg

Tusen takk..*snufse, snufse*

 

Nå har det blitt litt orden i sakene.. Skal til jm på helsestasjonen for undersøkelse, anbefaling og henvisning til igangsetting i morgen, time hos fastlege for det samme på onsdag og har ny time på Riksen for vurdering på torsdag.. Puhh...

 

Har også vært hos Mille i kveld for akupunktur og skal dit igjen i morgen :)

 

Håper så inderlig at du har rett Gunnhild28!

 

emilpågang, da ses vi på barsel på Riksen til helga ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til!!!

 

Jeg tror jeg dropper akupunktur denne uken. Men, jordmor sa at hvis jeg ikke hadde født innen Torsdag skulle jeg ta meg en tur til henne. Da stripper hun vel meg, så ja, håper vi sees :-)

 

Tvi tvi til oss begge, håper vi sees ila denne uken med hver sin nyfødt,frisk og nydelig baby i armene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hva skal jeg si..

Er her ennå jeg med en mage som er SÅÅÅ sprekkferdig og med ett humør som er mildt sagt ekslosivt, minus futten... ;)

Sette igang i går, nei da? Tok CTG som de ikke var helt fornøyd med, så måtte tilbake på ettermiddagen for en ny. Og ble strippet og tok UL med estimering av str.. Samme lege fikk nå bebis til å bli 3900g i går i stedet for 3600g til ultermin 10.10!!

Men CTG var kjempefint på ettermiddagen, så tulla har det så bra, så! Glad for det da. Men derfor ingen grunn til igangsetting. Lurte på om de skulle føde for meg iom at jeg ikke har noen krefter igjen etter 12 dager med maserier uten søvn, men det gikk sikkert så bra, så.... Hmmmrffffff!!!!

 

Skal tilbake i morgen lørdag for ny stripping, men har mistet troen på at det skjer noe..

 

Har hatt flere og kraftigere maserier, men det kom bl.a ikke en dråpe blod etter den såkalte strippingen. Og ikke gjorde det noe vondt heller.. Så er usikker på om legen egentlig fikk det til? Har 1 cm åpning og ikke helt avflatet livmorhals ennå, så legen mente det ikke var modent i det hele tatt! Takk skal du ha! Og det var samme lege som sa at jeg i hvertfall ikke skulle gå over termin... Grrrrr!

Men i morgen er det en jordmor som skal strippe meg, så skal be henne ta ordentlig godt i! Da er jeg på Ul termin og vil ha tulla ut!

Men ligner hun på meg så kan jeg se langt etter det. Både jeg og min bror kom 13 dager på overtid! Stakkars mamma.. Men hun hadde ikke rier i det hele tatt, vannet gikk og og 12 timer etter dro hun på sykehuset for hun lurte på når riene skulle starte, 3 timer etter var jeg ute :)

 

Snakk om drømmefødsel! Sånn vil jeg også ha!

 

Ellers ønsker jeg dere en fin solskinnsdag!

emilpågang?- jeg sender deg en priv mail :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...