Gå til innhold

Hvilket kort er du i tarot stokken??


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bekks/ bebis:

 

 

Eneboeren viser seg når tiden er inne til å gå inn i seg selv og foreta en selvransakelse. Du har behov for å trekke deg tilbake og reflektere uten å bli forstyrret. Svaret finnes i dypet av deg selv, men for å se klart nok til å finne dette må du fjerne alt unødvendig. Det er tid for ettertanke, ikke handling.

 

Eneboeren kan også være en klok person som vil gi deg den veiledningen og hjelpen du trenger. Sannsynligvis en noe eldre eller gammel person

 

 

Den vise mannen har lagt verden bak seg, men tjener samtidig som dens veiviser.

Som et fyrtårn setter han lyset på og viser deg farer du må passe deg for.

 

I det kommende året har du et viktig oppdrag som skal utføres, andre har et sterkt behov for deg , og dette kan faktisk vekke en viss redsel. Det er ingen grunn til uro, du kommer til å vokse med oppgaven.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luthia;

kongen

Bægrenes Dronning er alle mænds drøm af en kvinde, og alle pigers ideal! Hun er trofast, ærlig, hengiven, blid og elsket, hvor hun kommer frem. Jordisk gods gør hende ikke lykkelig, men derimod kærlighed og hengivenhed.

Kortet indikere at ved at vise dine følelser åbent og ærligt bliver du smuk. Du skal ikke bekymre dig om de mennesker, der

ikke forstår dig. Der er nok af andre, du kan dele dine følelser med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så artig! Kjente meg igjen i mye av det ang. min personlighet :) Og det siste der er noe jeg trenger å bli minnet på en gang i blandt ;) Tusen takk for at du tok deg tid! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvilket kort er jeg ??

 

27-08-76

 

jeg er blitt spådd med ring flere ganger, og hver gang får jeg 5 barn, jente-gutt-jente-gutt-jente!!!

 

tusen takk for at du tar deg tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...