Gå til innhold

Hvilket kort er du i tarot stokken??


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg vil også vite hvilket kort jeg er..

 

Jeg er født 30.01.72

 

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gravid og lykkelig:

 

Du er sverd dronning..

 

Representerer: Vannmannen. En rasjonell og intelligent kvinne. Hun bruker logikk fremfor følelser

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anki:

 

Du er rettferdighet:

 

Du er en ærlig og rettferdig person. Enten mot deg selv eller andre. Er du i en kamp/strid, vil rettferdigheten seire. Kortet viser ofte til jus og formelle avtaler. Viser kortet til en person så er det en som jobber med dette.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anki:

 

Du er rettferdighet:

 

Du er en ærlig og rettferdig person. Enten mot deg selv eller andre. Er du i en kamp/strid, vil rettferdigheten seire. Kortet viser ofte til jus og formelle avtaler. Viser kortet til en person så er det en som jobber med dette.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anki:

 

Du er rettferdighet:

 

Du er en ærlig og rettferdig person. Enten mot deg selv eller andre. Er du i en kamp/strid, vil rettferdigheten seire. Kortet viser ofte til jus og formelle avtaler. Viser kortet til en person så er det en som jobber med dette.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anki :; med jus kan det menes en som jobber med jus/lover osv,du er en person som liker rettferdighet og orden,en som er flink til å hjelpe mennesker,ofte like rå hjelpe andre som ikke hgar det så godt som oss,eller de svakeste, og som hadde passa som advokat/politi,.Bare vent du blir nok å jobbe med noe innen dette ska du se...

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...