Gå til innhold

Så har de forb.... Hyene f.....tene, klart å jage vekk enda ei bruker herfra.


Cat.68

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja jeg har fått med meg det, Cat. Og personen det gjelder vet jeg veldig lite om, har kun lest et par innlegg der jeg syns hun virka hyggelig og kanskje litt usikker. Jeg har mine tanker om hva anonyme folk kan ha skrevet og jeg syns det er unödvendig å holde på med hetsing, uansett grunn. Poenget mitt var likevel at det holder...trenger ikke skrive enda mer om det for det eneste som skjer da er at det fortsetter enda mer, de anonyme lar seg hisse opp, DU hisser deg opp no voldsomt (overskrifra bl.a) og sånn holdes det gående.

 

Folk velger selv om de vil gå inn på krangle, der vi alle skriver med nick såklart, eller anonymsiden.

 

Vil man koseprate er Skravle stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er enig med deg på en måte,, men på en annen måte ikke.

La denne saken ligge.

 

Det er mange som har flyktet fra denne siden, f.eks.. I 2006. Da ble det et rush til vitytes.

Mange brukere jeg savner som.. Curly, C79 ++

At de forlot siden skjønner jeg, og at de fikk ett nytt forum hvor hetsing ikke var i fokus - det er flott for de.

 

Jeg har til tider blitt hetset her jeg og. Og ting som folk har såret meg har gjort at jeg har villet slette profilen min.

Jeg var borte i en uke, og ble hetset fordi jeg kom tilbake igjen.

 

Jeg syns dette innlegget er overdramatiserende.

De som går bestemme selv om de vil eller ikke, er man på DIB har jeg lært at hetsing må man (DESSVERRE) tåle.

 

Og du vet like godt som meg at jeg hater anonymknappen.

Det har jeg ikke sagt bare en gang.

Problemet her inne også moderatorene som ikke gjør en jobb.

 

Men slike innlegg som dette løser ingenting, det blir bare "for dumt".

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper at å telle til ti ikke holder, så til alle her: Tell til hundre, ta en tur ut i finværet (eller ta på regntøy). Dere krangler om ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk om webmasterne kunne telt til 3 og få slettet tråder som åpenbart ikke skulle vært ute.

DET hadde vært noe det, istedenfor å be brukere om å telle til 100.

 

En webmaster som ikke ser hva man krangler/diskuterer om gjør en meget dårlig jobb.

Syns du det er greit at anonyme brukere hetser andre brukere med nick?

 

(Tydeligvis)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytter for hun som skrev at hun Dytter for at ORG skal komme tilbake igjen - da bli' de' liv, RAI RAI

Helt enig ORG, CAT OG NEFFI Krydrer, hvem vii er vel egentlig ikke interesserte i babygreier. Dette er goy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og det eneste moderator gjorde var å dytte den tråden som hadde behov for moderering (eller kanskje enklere: Slettes???) opp igjen?!

Artig vri, Webmaster ;-).

 

Tror nok de færreste av de som påberoper at de skal slette profilen sin faktisk blir borte, hehe. De følger nok bare "showet" litt mer stille i fra kulissene bare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes alltid du tar ting saa hoytidlig Vålerenga12&Daniel+BIM: 20.04, det blir litt slitsomt i lengden. Hvis folk ikke frivillig legger ut privat info om seg selv faar ingen noen ammunisjon. Det er flott at espen ikke sletter alt som gir liv. RAI RAI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for man skal drite i at brukere blir hetset.

Huffamei så høytidelig.

 

Heller høytidelig og bry seg om andre, enn barnslig og drite i noe som kalles mobbing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal folk gå og si slikt om andre mennesker? DET forstår IKKE jeg.

 

Barneskolementaliteten burde virkelig være over når man har fått barn/venter barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...