Gå til innhold

Så har de forb.... Hyene f.....tene, klart å jage vekk enda ei bruker herfra.


Cat.68

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da venter jeg med å be om unnskylding for mobbe innlegg til du gidder å bruke den tiden og vise til innlegg hvor jeg mobber noen.

 

Finnes mange jeg mener er idioter og gjør idiotiske ting. Det betyr fortsatt ikke at ALT den personen mener, gør, sier, eller tykker er idioti.

 

Men JA jeg mener mennesker som får andre å føle at de må slette sin brukerkonto pga hetseinlegg er kryp, drittsekker, og idioter.

 

Siden dette dreier seg om anonyme, så kan jeg ikke skrive det jeg mener direkte til den jeg ønsker å rette ergelsen min mot. Derfor blir det lagt til allment skue. MAO jeg mobber ingen, jeg sier min direkte mening om mobbing, og inget nikk er navngitt eller hetset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å slutte å svare på hetsende innlegg? De blir lagt ut nettopp for å provosere og skape en reaksjon. Ved å svare, så blir det bare enda morsommere for den anonyme å drive på.

Just a thought...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dytter for alle som ser flisen i sin nestes øye, men ikke bjelken i sitt eget, sånn at de blir oppmerksomme på denne digre tømmerstokken de har midt i synsfeltet!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare la det ligge, Cat?

Dette er første gangen jeg kommenterer på noe du skriver, etter nesten tre å.

 

Jeg skjønner at det jeg og de andre som skriver med nick går deg hus forbi idenne debatten, og at du kommer til å fortsette, men det er en ting som er litt viktig:

 

DETTE ER INTERNETT!?!

 

Jeg har opplevd at folk har hengt seg opp i mitt nick før, jeg veit hvem det var og ignorerer vedkomne - og det veit dem - jeg kunne virkelig ikke brydd meg mindre. Igjen, dette er nettet og folk gjemmer seg bak annonymknapper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal sies at jeg ikke engang aner hva som har forårsaket det du skriver om (hyener, fitter og folk som jages vekk) men jeg har en bang anelse.

 

ALLE her veit at moderator er på permanent ferie- ingen tvinger noen til å skrive her. Når man får nok er det bare å skru av, virkelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har fått med deg at det ikke er jeg som ikke lar ting liggge? Jeg har startet 3 tråder hvor jeg lagt hodet mitt for hugg i løpet av helga. Resten er det faktisk andre som står for.Der vil de gjerne ha svar på forskjellig for så å bli fornærmet og kritiserer over at jeg sier noe som helst. For de er så lei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting til Pa Te Ti Ca. Det er altså ikke jeg som føler meg jaget herifra. Men ei som slettet brukern sin pga en del dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhh, nei. Men for å være så dritt lei meg er det veldig underlig at folk fortsetter å henvende seg til meg i nye innlegg for å diskutere det samme opp i mente.

 

Diss meg gjerne for de innleggene jeg selv lager, men gi meg for fader ikke skylden for inlegg laget av andre. Det er noe med å legge dritten der det hører hjemme også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cat - Se på det igjen... Anonyme mennesker som tar ut all sin innvendige dritt på noen som stikker fram hodet.... La de hoppe og renne. Hadde ikke giddet å bry meg, var jeg deg!

 

 

Men vi er mange som har sett hvordan du stikker fram hodet på vegne av noen som har blir urettmessig mobbet ut herfra, eller i allefall føler det sånn. Jeg anser det for å være et godt trekk.

 

La så de anonyme få holde på, ignorering er nok det beste. Du har gjort poenget ditt tydelig nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Å slette en brukerkonto på DiB er vel ikke det samme som å ta livet av seg eller flytte til en ny by? Mest sannsynlig fortsetter de vel med et nytt nick? Ikke verdens undergang akkurat.

 

2. Hvis en er litt sart i sjelen så bør en kanskje ikke henge inne på anonymforumet, men på skravlesiden heller da?

 

Har ikke fått med meg den opprinnelige krangelen, men dette var nå en veldig dramatisk tråd synes jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...