Gå til innhold

Så har de forb.... Hyene f.....tene, klart å jage vekk enda ei bruker herfra.


Cat.68

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vis meg 1 innlegg hvor jeg mobber noen. Hvor jeg uthenger et nikk, og diskuterer person isteden for sak.

 

Hvis jeg gjort dette, har det skjedd høyst umedvetet og jeg vil legge meg langflat og be om unnskyldning.

 

Jeg kan være krass i min ordlegging, men mener jeg er ganske tydlig på at jeg skiller på meninger enkelte kan ha som jeg er dypt uenig i, og personen bak meningene. Er jo derfor jeg blitt oppfattet som forsvarer av både Yppert og Neffi. Mye av det begge de nikkene har kommet med meningsmessig har jeg tatt avstand fra. Men mennesker er MER en enkelte meninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytter for oss i den barnslige gjengen. Dytter for fitter og pene svenske damer, dytter for harry,, dytter for pila dytter for å dytte rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cat68 - jeg syns du tar ting her inne en smule seriøst! Alvorlig talt, det er et usselt NETTSAMFUNN.

Har du ikke et vanlig liv eller siden du klarer å engasjere deg så til de grader i ting her?

Get a life.

 

(og du... om du først er ute etter en forum, så sier det seg selv at et ANONYM forum ikke har de mest seriøse brukerne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytter for alle som er på flukt (både i afrika og fra anonymforumet), dytter for de som dør av kjedsommelighet over cat sine innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi dytter fordi vi kjeder oss I hjel av innlegg for, med og av Cat. Dytter fordi vi vil at innlegget skal få ca. 300 innlegg slik at det ikke kan dyttes lenger og derfor ikke dukker opp ut av det blå igjen om en dag, to uker eller to måneder. Dytter fordi vi har fritidsproblemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare overskriften her er jo ren mobbing!!!

I denne debatten banner du,kaller folk for kryp og drittsekker!

I debatten "til alle dere som tror at de vet så mye om meg" kaller du folk for idioter!Om jeg hadde lyst til å bruke mere av min dyrebare tid på dette tullet,så hadde jeg uten tvil funnet utrolig mange flere eksempler!

Så kanskje tenke over sine egne handlinger,før man setter seg til doms over andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...