Gå til innhold

Så har de forb.... Hyene f.....tene, klart å jage vekk enda ei bruker herfra.


Cat.68

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var da svært så hårsåre vi var i dag.

Nå har du jo ikke klart å nevne hvem denne personen er, så jeg vet ikke hva som har skjedd, men alle som har vært en stund vet jo hvordan det er her, så det burde ikke komme som noen overraskelse.

 

Hvis det er så veldig sårt for deg kan du jo ta kontakten med denne personen på en annen måte - msn for eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tåler å få den dritten dere gidder å spa opp, Det at du eller andre mener jeg bør slutte å være her, skrive innlegg, og bør signere mer anonymt. Vel get a grip. Det er ikke opp til deg å avgjøre det. Og det virker som om du synes akkurat det er en smule slitsomt.

 

Dette er et felles anonymforum for bim, dib og bam. bam er et forum for oss med barn fra 0 til 12, og minste jenta mi er 4, så keg fyller fint kriteriene. At du misliker at jeg er her, eller "tar plass", er ikke mitt problem. Det er ditt, for dette er et åpent nettfoum, og der bestemmer ikke du hvem som skal være her, eller hva de ønsker å skrive.

 

Og ikke kast sten i glasshus, hvis du vet hvor mye tid jeg bruker her beviser det at du bruker minst like mye siden du klarer å være så oppdatert på meg og mitt.

 

Hvis du er en av de anonym som aldrig bruker anonmknapen til å hetse andre brukere, har du jo heller ingen som helst grunn til å ta åt det av ordbruken min. Den er rettet til de som legge sin sjel i å være pill råtten mot andre brukere. Jeg kunne aldrig bett deg om å pelle deg ut herfra pga hvordan du ordlegger deg mot meg, eller fordi jeg synes du burde gi meg kritikken din mot meg synlig. At DU har et problem med meg og hvordan jeg fremstår er ikke et problem for meg. Så du får slite med det best du kan og finne en egen løsning for hvordan du skal takle min tilstdedeværelse her.

 

Og igjen , dette innlegget er IKKE basert på den hetsen som vært mot meg. Dette innlegget er dedikert ei annen bruker som noen klart å jage herfra med hetsen sin.

 

Jeg blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ditto, når skal det gå opp for deg da at jeg er voksen og gjør som jeg vil. Du kan bare slutte å prøve å oppdra meg.Den som vil slite mest med det er du i det lange løp. Du trenger ikke lese eller svare i denne tråden. Men siden du gjør det og gjerne vil fortelle meg hvordan jeg skal være for å få din aksept, mener jeg du er like innsiktsfull som den du kritiserer.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fullt klar over at du er voksen og gjør som du vil. Det jeg setter spørsmålstegn ved er om du selv ser at det kan bli litt mye cat68 overalt?

Du er i din fulle rett til å legge ut så mange innlegg som du måtte føle for du., men da må du ikke bli overrasket over at vi som også er her inne på forumet får litt overdose av deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hets MEG så mye dere bare ønsker, for jeg tåler det og bryr meg ikke!!!

 

Er ikke det dette inlegget handler om. Men at noen her inne faktisk nå enda en gang, (begynner å bli mange nå) hetset bort ei bruker, slik at hun følte seg nødt til å slette seg herfra. Og kom for pokker ikke å si at Emma&Adrian ble behandlet pent, de siste dagene.

 

Og ja, så lenge man finner det for godt å snakke nedsettende om en/ei PERSON og dessuten navngi denne enten med fullt navn eller med nikk, er det å klassifisere som hets..Noen takler denne hetsen bedre en andre, det betyr ikke at det er greit.

 

Jeg har aldrig suttet stille og godtatt mobbing, Ei heller nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man bruker all ledig tid her inne, er det nok til det beste å få et spark bak slik at man kommer seg ut og bruker tiden på å omgås mennesker i real life i steden.

Godt ment altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skifte nick til martyrcat68?

Har ikke merket at noen har hetset noen her inne - siden jeg fikk med meg at den som la ut tråden om E & A ba om unnskylding etterpå.

Og da godtok hun vel den, og alt ble bra, skulle en tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VI??

 

Hvilke er vi. Representerer det du og ALLE andre det da eller?

Klart jeg kan se at det blir mye Cat, enkelte ganger. Noen liker det, noen hater det, men det er ikke mitt ansvar å holde regning med hvor mye innlegg jeg starter eller hva jeg ønsker å skrive om.

 

Hver og en bestemmer det selv hvor mye de ønsker å skrive. jeg er IKKE overassket over at noen for sk overdose av meg. Har skjedd mange ganger det.

 

Men som sagt det er faktisk helt opp til hver enkelt hvor mye man vil engasjere seg i meg og mitt. Og er man da så inni granskauen dritt lei, av meg, skjønner jeg ikke det selvplageri noen bedriver overfor seg selv slik at de fortsetter og leser, eller svarer på det jeg skriver.

 

DE burde heller logge av og gjøre noe annet som føles berikende og godt for de.Jeg er ikke på noen måte mer her inne en andre, men jeg synes kanskje mer siden jeg altid signerer med nikk.

 

Men med hus og hjem, minimum 50% jobb og studie på siden av, så har jeg fint med motvekt i livet mitt til at jeg kan bruke nettet når jeg synes det passer. Noen klarer dessuten å gjøre flere ting samtidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun har en jobb som lar henne bruke tid her inne? Kanskje hun faktisk har anledning til å bruke dødtid her?

 

Hva er din unnskyldning?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VI - representerer ikke alle nei - men det representerer nok de som synes at du minner om den høy-røstede venninna på fest som ikke slipper til andre, som jeg skrev om i et annet innlegg her inne.

 

Som sagt.. du bestemmer selv om du vil legge ut 9000 innlegg om dagen., men ikke bli overrasket om du får endel negative responser.

 

Jeg er forøvrig helt enig i at jeg burde holde meg for god til å lese alt her inne - spesielt siden jeg får så fort overdose av deg og nicket ditt, men så er jeg 100 % sykemeldt for tiden, og har grusomt lite å finne på for tiden.

Du er narsistist, jeg er selvskader og sadist:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så mye trøbbel som du har rundt deg er det vel et tegn på at du absolutt ikke bør tenke på å gjøre så mange ting på en gang?

 

VI er flere, VI er drittlei deg, Gidd å stoppe snart, da. Du trenger ikke forsvare deg med alt du har av energi. Kan VI få slippe å våkne opp til flere CAT innlegg imorgen? Vi som er her inne for å bruke forumet til det det er ment for. Råd ang. svangerskap og småbarnsting.

 

Du som kan alt, kan jo skaffe deg et organisasjonsnummer å bli Sveriges/ Norges svar på Nanny 911... Er du lur, dropper du livshistorien din i ansettelsesfasen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym 18;20

 

Du mener ikke på fult alvor at jeg skal slutte å lage innlegg her fordi du ikke liker meg og det jeg skriver.?? Hvem tror du at du er??Trur du gir seg selv LITT for stor påvirkningskraft over andre mennesker gitt.. hahaha. Nei du, pass deg med klaginga di så jeg ikke starter masse nye innlegg hver dag, bare for å trosse deg!! ;o))

 

Lurer også på hva slags trøbbel jeg har rundt meg??. Nå kommer vi til det igjen da noen åpenbarligen vet mer om meg og mitt en det jeg vet selv. Snodig det der.

 

Jeg har småbarn. Og trenger ikke skrive noen jobbsøknad, har allerede jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...