Gå til innhold

Så har de forb.... Hyene f.....tene, klart å jage vekk enda ei bruker herfra.


Cat.68

Anbefalte innlegg

I begynnelsen skapade Gud himmel och jord. Och jorden var öde och tom, och mörker var över djupet, och Guds Ande svävade över vattnet. Och Gud sade: »Varde ljus»; och det vart ljus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 år senere...

Hvorfor i alle dager har noen spadd opp denne gamle tråden???

 

Anonym poster: f53e99756c5e19b1c12c61cda4497379

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ler meg ihjel av denne tråden. Like mye fritidsproblemer i 2009 som i dag tydeligvis ;) Drama-drama-drama!

 

Anonym poster: 1f6c5f4ca20a395aa0ea1a748f0f2b72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lett å finne. Ligger relativt høyt på llista under rubrikken flest svar.

 

Anonym poster: 0e526c1f50c977b7dd3925a07976a3ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg virkelig lurer på hva som ligger bak at man drar opp en tråd jeg i frustrasjon skrev før 3 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere er strålende fornøyde. Gud bedre som jeg håper dere misser anonymknapen engang og viser deres sanne ansikt. Satan så irritert jeg blir over manglende moderering og utestenging av hetsende brukere.

 

Skal jeg være helt ærlig, så gir jeg de fleste herinne såpass kred at majoriteten aldri ville funnet på å gjøre sånt som er tilfellet rundt Juliea nå.

 

Jeg tror det er en eller to som har noe personlig imot henne, og som kjenner til henne IRL. Har i tidligere innlegg lest at så er tilfelle. Det er sikkert noe som vi andre ikke vet om, og som vi heller ikke har noe med. Mulig det er hold i anklagene, muligens ikke.

 

Åkke som - de færreste DIB damer hadde vel giddet å poste et brev til henne, bare fordi de var uenig med henne på et nettforum ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere er strålende fornøyde. Gud bedre som jeg håper dere misser anonymknapen engang og viser deres sanne ansikt. Satan så irritert jeg blir over manglende moderering og utestenging av hetsende brukere.

 

Skal jeg være helt ærlig, så gir jeg de fleste herinne såpass kred at majoriteten aldri ville funnet på å gjøre sånt som er tilfellet rundt Juliea nå.

 

Jeg tror det er en eller to som har noe personlig imot henne, og som kjenner til henne IRL. Har i tidligere innlegg lest at så er tilfelle. Det er sikkert noe som vi andre ikke vet om, og som vi heller ikke har noe med. Mulig det er hold i anklagene, muligens ikke.

 

Åkke som - de færreste DIB damer hadde vel giddet å poste et brev til henne, bare fordi de var uenig med henne på et nettforum ;-)

 

Helt enig! Jeg tror ikke det har NOE med DIB eller facebook å gjøre. Det er noen som har noe imot henne IRL, garantert.

 

Anonym poster: 91f3dd498b8fac2ac8efad404c678ae5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper dere er strålende fornøyde. Gud bedre som jeg håper dere misser anonymknapen engang og viser deres sanne ansikt. Satan så irritert jeg blir over manglende moderering og utestenging av hetsende brukere.

 

Skal jeg være helt ærlig, så gir jeg de fleste herinne såpass kred at majoriteten aldri ville funnet på å gjøre sånt som er tilfellet rundt Juliea nå.

 

Jeg tror det er en eller to som har noe personlig imot henne, og som kjenner til henne IRL. Har i tidligere innlegg lest at så er tilfelle. Det er sikkert noe som vi andre ikke vet om, og som vi heller ikke har noe med. Mulig det er hold i anklagene, muligens ikke.

 

Åkke som - de færreste DIB damer hadde vel giddet å poste et brev til henne, bare fordi de var uenig med henne på et nettforum ;-)

 

Og der så jeg plutseilg at det var en tråd fra 2009????? Hm....da misforsto jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest <3Barn&Engler<3

Wow.. Et innlegg jeg husker fra den tiden jeg var her inne i 2009 jo ;) Husker jeg fant HI (Cat68) som ei nok så viljesterk og "rettfrem" dame.. Og det synes jeg fortsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serr at du har gitt deg Cat. men jeg må bare, av ren nysgjerrighet spørre deg;

 

Har du en hjerneskade eller noe?

 

Anonym poster: 0919f45c592b044a66a3d927e412f8b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere er strålende fornøyde. Gud bedre som jeg håper dere misser anonymknapen engang og viser deres sanne ansikt. Satan så irritert jeg blir over manglende moderering og utestenging av hetsende brukere.

 

".....misser anonymknappen en gang og viser deres sanne ansikt!"

, dette blir jeg litt skremt av. For et nick, på world wide web er ingens sanne ansikt! -Du tar dette FOR seriøst

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serr at du har gitt deg Cat. men jeg må bare, av ren nysgjerrighet spørre deg;

 

Har du en hjerneskade eller noe?

 

Anonym poster: 0919f45c592b044a66a3d927e412f8b4

Herregud, nå lo jeg faktisk :P

 

Anonym poster: ba15f1c60a436640b0aae7b72d81cb37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg virkelig lurer på hva som ligger bak at man drar opp en tråd jeg i frustrasjon skrev før 3 år siden.

 

Jeg dro den opp igjen fordi jeg synes det er en veldig morsom tråd :)

 

Anonym poster: 38c63b3c31f8b30784d696b81387a4fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere er strålende fornøyde. Gud bedre som jeg håper dere misser anonymknapen engang og viser deres sanne ansikt. Satan så irritert jeg blir over manglende moderering og utestenging av hetsende brukere.

 

".....misser anonymknappen en gang og viser deres sanne ansikt!"

, dette blir jeg litt skremt av. For et nick, på world wide web er ingens sanne ansikt! -Du tar dette FOR seriøst

 

 

Du ser at denne er ifra 2009. Det er et utbrudd fra min side grunnet en periode med vanvittig mye møkk på disse sidene, hvor det var utrulig mye skittkasting og mobbing mot nkelt brukere. Jeg ble sint og det rant over. Du trengr ikke være rdd for noe som helst, jeg er rimelig fredfull av meg, hehehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serr at du har gitt deg Cat. men jeg må bare, av ren nysgjerrighet spørre deg;

 

Har du en hjerneskade eller noe?

 

Anonym poster: 0919f45c592b044a66a3d927e412f8b4

 

Nei , har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok meg tid å se at denne var mange år gammel.

Måtte le da jeg så en dame jeg synes er ganske fredelig av seg, blåse såpass ifra seg.(Litt krutt i deg også Cat.68:-)

Problemet er bare det, at med de siste dagers hendelser er denne tråden like relevant den dag i dag.-Og det er faktisk trist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...