Gå til innhold

Så har de forb.... Hyene f.....tene, klart å jage vekk enda ei bruker herfra.


Cat.68

Anbefalte innlegg

Her er hva Emma&Adrian svarte i en tråd i går kveld:

 

"Joda,jeg går ut og treffer folk,men jeg har brøte kontakten med ganske mangen. Havna i feil miljø for en stund tilbake,og vil ikke tilbake dit,så det har egentlig bare blitt til at jeg trives best hjemme.

 

Har fått meg ei god venninne her gjennom dib :) Og synes det er kjempemasse hyggelige folk her.

Men ja,jeg er veldig klar over at jeg bruker for mye tid her hehe. Men når jeg trives en plass så blir det sånn. Akkurat som jeg føler jeg har dib som venn noen ganger ,bare pga at jeg føler meg litt ensom og ikke har så mangen andre å prate med. Høres jo mega patetisk ut hehe,men sånn har det blitt di siste mnd,dessverre. Og med en liten baby i hus som legger seg kl 19 så kommer jeg meg ikke så mye ut på kveldstid heller.

 

Hvorfor sitter jeg her å forklarer meg egentlig hehe :P Jaja,jeg liker dib,og kommer til å være her en stund til,selv om dere sikkert er drittlei meg :)

Ha en fin kveld :)

☆☆☆Emma&Adrian☆☆☆

"

 

Hvordan skal folk tolke at hun føler seg jaget bort herfra, Cat???????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjære Cat 68!

Det er sjelden jeg skriver innlegg her, men nå kjenner jeg faktisk at jeg har behov for det!

Jeg kjenner jeg blir utrolig irritert over hvordan du tror du kan regjere som Dronning Elisabeth her inne!

Du skriver innlegg på innlegg,kritiserer både den ene og den andre!Og med en gang noen tar til motmæle, så trakaserer de!Jeg ser at du er like trassig og umulig å diskutere med som min fem år gamle datter!Men HUN går det i hvertfall ann å snakke fornuft med....

Du forsurer rett og slett sidene her inne!Så jeg ber deg pent om å slå av dataen et par dager,kos deg med ungene dine,gå turer ol, bare ikke sitt her inne og ødelegg for alle andre!

Og at du tar alt så utrolig personlig kan jeg ikke forstå!Dette er da en ikke eksisterende verden,som egentlig ikke skulle ha noen betydning for folk i det hele tatt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med jamne mellomrom blir det slik her inne. Det har jeg sett skje flere ganger i de årene jeg har "hengt" her.

Har en del nick i tankene, både som hetsere og som har slettet profilen sin. Felles for hetserne og de som blir hetset med er at de er her MYE.

Man blir kanskje dritt lei hverandre og med nettet som en trygg mur kan man jo fyre løs uten at det får nevneverdige konsekvenser. Trist, men sånn er det på nettet!

Vil jo si at jeg har sett du Cat68 stå opp for personer her inne både på godt og vondt, men du har faktisk beskyttet folk som har vært ganske stygge med andre du også. Det var ikke like lett å håndtere vår kjære doktors innlegg uten å være ganske tykkhudet heller. Mang en sjel som ble ganske triste av hans svar også. (Dette er bare et eksempel).

Ikke like lett å se hva man har med å gjøre før man står på andre siden.

At noen har slettet profilen sin er jo trist hvis det har skjedd som følge av mobbing. Hadde det vært normale omstendigheter her så man vel bare ikke giddet å bry seg om innleggene til den man ikke har noe til felles med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG.

Synes det er på tide å komme seg ut av data skjermen når ting blir så blodig seriøst. Alle kommer langt med nettvett og litt forståelse for at dette ikke er den virkelige verden.

Hadde folk latt drygheta til enkelte prelle av, hadde vi sluppet slike situasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hva er det som skjer med deg Cat?

Du er jo helt rabiat stakkars. Aldri sett deg slik. Tror nok, som flere sier, at det er på tide med en pause.

Ser du synger på siste verset. Dette minner meg sterkt om situasjoner der folk har "forlatt" dib før. Samme mønster. Dette er de siste krampetrekningene (hyling og skriking om ting folk ikke skjønner hva er engang..) før "farvel" innlegget og "alle hater meg" kommer.

Trist at dette skulle skje deg. Men skjønner at å legge hode sitt på hoggstabben ikke gjør godt for noen.

Ta deg en pause, så blir det så mye bedre når du kommer tilbake =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhhhh, hvorfor skulle jeg forlate forumet. Har ingen som helst planer om det. JEG plages ikke av at noen her inne misliker meg så de nesten pisser i buksa av ergelse.

 

Jeg reagerte på mobbing av ei annen bruker. Men nå har jeg fått si det jeg hadde på hjertet om den saken. Resten blir bare samma smørja som tidligere og gammelt oppgulp kjeder meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det morsomt å sensurere ordet fittene i overskriften Cat? Var det veldig voksent? Oppførte du deg så veldig mye bedre enn anonyme? Gjør du igrunn det? Forskjellen på deg og anonym er vel at du bruker nicket ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig interessant å se hvordan man fortsatt gjemmer seg bak anonymknappen når man angriper fra skyttergraven. (Ja, jeg VET at dette er en valgmulighet på anonymforum. Men fortsatt feigt i slike settinger).

 

Synd at noen som ikke tør kritisere MED nick har klart å skremme vekk noen som har tilført mange debatter interessante innlegg og synspunkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig ? hvor gammel er dere egentlig ?

Emma.. kalte meg alt mulig dritt her om dagen, oppførte seg som drittunge, men jeg bryr meg ikke. Så diskuterer hun videre med en annen dagen etter og da mener du at hun er mobbet ut herfra. Våkn opp kjære deg, stikker man hodet fram for man tåle å få litt negativ oppmerksomhet.

Hun har lov å kalle andre "jeg vet ikke hva" , men sletter profil og er så sår for at andre sier noe negativt om henne, vedkommende ba til og med om unnskyldning.

 

Har fått nok av både deg og resten av dette barnslige gjenget.(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...