Gå til innhold

Så har de forb.... Hyene f.....tene, klart å jage vekk enda ei bruker herfra.


Cat.68

Anbefalte innlegg

Da fikk jeg jo bekreftet antagelsene mine om henne😜

 

Anonymous poster hash: 49938...2c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mein Gott,  jeg må ha seriøse problemer som faktisk leste igjennom hele tråden. Hjelp Anonymous poster hash: 59118...b0c

nå lo jeg :D hohoho

 

Anonymous poster hash: bb673...c1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en av grunnene til at jeg mener at tråder bør bare ha 3 års levetid før de slettes helt.

 

Nettvett var ikke like aktuelt før som nå, og at tråder skal bli spart så lenge på at ungene kan finne dem når de når ungdomsårene er helt bak mål.

 

Da jeg var her inne i 2006 så var det ikke uvanlig å bruke navn og fødselsdato på barna i nick. Folk delte altfor mye om seg selv. Om ektemenn som tømte kontoen på ebay for å kjøpe ting til WoW, til sykdom og familie.

 

På tide å renske forumet for gammal dritt. Tidene har forandra seg. På tide at folk får lov å starte med blanke ark.

 

Anonymous poster hash: c2e22...645

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ble det av respekt for andre? Dette innlegget ble skrevet for ca 5 år siden. Man finner noe på alle om man leter langt nok tilbake, men hva er vitsen? Sjalu på Cat kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg jo bekreftet antagelsene mine om henneAnonymous poster hash: 49938...2c4

Som er? Du ser at tråden er 5 år gammel? Lenge før hun og de andre ble brukermoderatorer.

 

Anonymous poster hash: d00b9...98c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Falt plutselig over denne tråden her, og det var jo ingen bombe at det var trådstarter av denne tråden, som var i meg tidligere i dag og hauset meg pga mine meninger om narkomane!!

Forstår det slik at du er beryktet her altså!!! Hehehe, *gnikkersegihendene*

 

Anonymous poster hash: 41900...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er en av grunnene til at jeg mener at tråder bør bare ha 3 års levetid før de slettes helt.

 

Nettvett var ikke like aktuelt før som nå, og at tråder skal bli spart så lenge på at ungene kan finne dem når de når ungdomsårene er helt bak mål.

 

Da jeg var her inne i 2006 så var det ikke uvanlig å bruke navn og fødselsdato på barna i nick. Folk delte altfor mye om seg selv. Om ektemenn som tømte kontoen på ebay for å kjøpe ting til WoW, til sykdom og familie.

 

På tide å renske forumet for gammal dritt. Tidene har forandra seg. På tide at folk får lov å starte med blanke ark.

 

Anonymous poster hash: c2e22...645

 

Nysgjerrig på hvem du var i 2006? Jeg var også her inne da, under annet nick. :)

Vet jeg utleverte mye da, man følte seg veldig som i en lukket verden her inne. Jeg hadde flere her jeg snakket mye med og følte ble venner. Husker jeg snakket en del om mannen og problemer hjemme, hadde ikke internett da jeg flyttet fra mannen og datt derfor ut av dib. (Googlet gamle-nicket mitt og fikk opp at jeg var etterlyst, det var koselig å lese seks år senere :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreuuuuud, hahaha.... så engasjerte og hissige :D Husk, dette er er jo egentig ikke IRL ;) Det er jo bare DIB, slapp av folkens - nyt livet :P 

 

Har foresten ikke lest alle innleggene.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Dette er en av grunnene til at jeg mener at tråder bør bare ha 3 års levetid før de slettes helt.

 

Nettvett var ikke like aktuelt før som nå, og at tråder skal bli spart så lenge på at ungene kan finne dem når de når ungdomsårene er helt bak mål.

 

Da jeg var her inne i 2006 så var det ikke uvanlig å bruke navn og fødselsdato på barna i nick. Folk delte altfor mye om seg selv. Om ektemenn som tømte kontoen på ebay for å kjøpe ting til WoW, til sykdom og familie.

 

På tide å renske forumet for gammal dritt. Tidene har forandra seg. På tide at folk får lov å starte med blanke ark.

 

Anonymous poster hash: c2e22...645

Nysgjerrig på hvem du var i 2006? Jeg var også her inne da, under annet nick. :)

Vet jeg utleverte mye da, man følte seg veldig som i en lukket verden her inne. Jeg hadde flere her jeg snakket mye med og følte ble venner. Husker jeg snakket en del om mannen og problemer hjemme, hadde ikke internett da jeg flyttet fra mannen og datt derfor ut av dib. (Googlet gamle-nicket mitt og fikk opp at jeg var etterlyst, det var koselig å lese seks år senere :) )

Det var mange som delte alt for mye på den tiden. Jeg var en av dem som var standard på skravle og spåsidene. Leste endel tarot på den tiden.

 

Anonymous poster hash: c2e22...645

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere.

Jeg har nå ryddet i tråden og låser den.

 

Jeg vil igjen be dere ha respekt for brukermoderatorene våre, de gjør en super jobb. Dette er en gammel tråd og har lite med hvordan det står til i forumet nå.

 

Har du spørsmål eller innspill som går på moderering etc å gjøre, send meg gjerne en pm. 

 

Håper på forståelse for det.

Elin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...