<3 Legoland <3 Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 Hvordan var det? Hva kostet det???
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Mannen min har hatt tre behandlingar for tennisalbue. Det var veldig vondt første gongen, andre gongen,ei uke etter første, var mindre vondt og siste gongen ei uke etter andre var det heilt greit. Han merka forskjell med ein gong, samma dag som han hadde første behandling. Han har vore sjukemeldt sida slutten av oktober 08. Siste gongen han var der så sa behandlar at han kanskje ikkje trengte å ha den siste behandlinga, men mannen min hadde kjørt 5mil så han tok den behandlinga også. Han betalte 500kr per gong sida det kun er folk som driver med det privat her omkring.....men verdt pengane!!! Nå har han beisa i heile helga og ikkje merka noko i høgrearmen!!!!
Manhattan skyline Skrevet 17. september 2009 #3 Skrevet 17. september 2009 Jepp, det var inni hælvete vondt, og ble ikke særlig mindre vondt etter flere behandlinger. Ble ikke bedre i kroppen heller. Var kneet da. Jeg hadde lyst å slå han fysioen rett i trynet.
rampetrollet Skrevet 17. september 2009 #4 Skrevet 17. september 2009 Hadde 4 behandlinger og det er ikke noe godt skal jeg si deg Akkurat som noen skulle stå å banke på den vonde plassen med hammer....Ja, nå skremmer jeg deg sikkert, men det er jævlig vondt når du allerede har vondt der du skal behandles ... De første gangene er verst, så blir det litt mindre vondt Brukte det som siste utvei før evt operasjon i skulderen etter år med kronisk betennelse i skulderen. Følte ikke det hjalp noe og for min del var det bortkastede penger... Betalte 500 pr gang (Følte dette ble veldig negativt, men det er bare min erfaring
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 17. september 2009 #5 Skrevet 17. september 2009 Jepp, og det funka! Jeg var i en bilulykke og hadde vondt i albuen etterpå. Fikk forkart at metoden var å nærmest slå opp det som hadde helet feil, så det fikk helet riktig. Beksrivelsen av hammer er nok riktig, men jeg synes det var helt overkommelige smerter og resultatet var bra etter rundt 5 behandlinger. Vet ikke prisen da forsikringa betalte, men tror det var rundt 500,- for da 4 år siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå