Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 Masse søte babyklær opp t.o.m 86. Både til jente og gutt. Men nå må jeg altså over i 92 og jeg er skikkelig sjokka over hvor stygge klær de hadde! Barn i slike klær er fanter i mine øyne! Skikket bort på jenteavdelingen og der var det overflod av Hello Kitty, greit nok det da, det var i grunnen fine klær. Men til gutter, fysj!!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 Kan hende jenteklærne så bedre ut på avstand, men de er ikke det... Er i samme situasjon som deg... (men vil jo ikke ha babyklær lengre da :-))
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #3 Skrevet 15. september 2009 Har funnet ut at han man jente så ser man allt det tøffe til gutta i stedefor det søte til jenter og motsatt.. har en av hver så snakker av erfaring
Gjest 5 andre Skrevet 15. september 2009 #4 Skrevet 15. september 2009 Har finni mye klær på h&m som ikke er såkalte fanteklær. Ensfargede, stripete, mønstrete overdeler. Vanlige bukser i bomull og dongeri. Luer, votter, jakker. Ja, i det hele tatt. Favorittkjeden for meg er allikevel Lindex, de har masse fint
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #6 Skrevet 15. september 2009 Vennligst definer fanteklær, og oppførselen du mener at disse fanteguttene med disse klærne har.
Mamma mjaua Skrevet 15. september 2009 #7 Skrevet 15. september 2009 Hvordan klær er det på hm for gutter 92+? Min gutt bruker 80 og de er ikke fantete, men hvordan ser de større størrelsene ut0 Dødningsskaller, pirater og sånt eller?
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #8 Skrevet 15. september 2009 Jeg syns det er ungdomsklær i liten størrelse,passer bedre til større barn syns jeg.
Mamma mjaua Skrevet 15. september 2009 #9 Skrevet 15. september 2009 Etter min oppfatning er en fant for meg en som er hjemløs og går gatelangs fra ett nytt sted til et annet og klærne hans er hullete, slitt og møkkete så tviler på at det er det de selger. Men ble litt nysgjerrig:)
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #10 Skrevet 15. september 2009 Ah, da burde du stikke nesa inn på Kappahl hvis du syns gutt 92+ ser "fantete" ut hos H & M. På Kappahl kjører de absolutt ingen farger til gutt denne sesongen. Grått og svart med masse trykk og dritt på. De klærna suger virkelig balle herfra til månen. I tillegg var den en kunde som nesten kjeftet på en stakkars ansatt fordi hun ikke kunne finne noe annen farge til jente enn lilla. Hun var så lei alt det lilla overalt... Måtte flire...
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #11 Skrevet 15. september 2009 Mye fælt til gutter, ja. Var på Lindex i dag, der var det mye fint.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #12 Skrevet 15. september 2009 De fire STORE KappAhl butikkene som er rundt her har ikke annet enn Spidermanpysjer og truser til gutter. Makan til dritt!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #13 Skrevet 15. september 2009 Usj, hello kitty er fantete det også! Sikkert ok til de jentene som selv kan velge og synes det er fint og vil ha det i barnehagen. men ei katte i strass har ingenting på småttisene og gjøre.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #14 Skrevet 15. september 2009 katte i strass:) måtte le litt av den!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #15 Skrevet 15. september 2009 Jeg deler frustrasjonen så INNMARI!!!! Gutten min på 1,5 har ingenting med star wars gensere, dødningehodet gensere, gitar/rocektema klær, stive dngeribukser med masse forskjellige dingser hengende på! jeg blir så oppgitt at jeg blir helt gal. H&M og KappAhl har jeg gitt opp. Lindex har hatt mye søtt, men har ikke sett på deres høstkolleksjoner fordi de er et stykke unna her jeg bor. Heldigvis kommer vinteren nå og da jeg kjører mest ullklær! Men handla to bodyer på lilletordivel.no før sommeren, da bestilte jeg en body med bondegård tema (ej sikke lej) og en Ida T med løver på som han synes er så morsomt. De er jo selvfølgelig dyrere enn H&M klær, men det er så verdt det! Jeg lar ikke min 1 åring gå med dødningehodet, så da får det heller koste litt ekstra å få en søt body med bondegård på! Ahh, DRITT! SÅÅÅ godt å få ut frustrasjon!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå