Gå til innhold

SPÅJENTENE TESTER!! :o)


☆lieela

Anbefalte innlegg

Hei, jenter!!

 

I september og oktober skal det testes! Her kommer en oversikt over når hver av oss skal teste, med nick og dato : )

Jeg har virkelig troen på at det vil klaffe for mange, generellt er sept/okt/nov/des supre måneder for klaff!

Det er jo ikke til å stikke under en stol, muligheten for at noen av oss kan komme

til å teste negativt-er der. Men jeg både håper og tror at vi vil være der for å støtte hverandre, uansett

hvilket resultat hver og en vil få!

Vil ønske dere alle sammen MASSE LYKKE TIL!!! Jeg har troen på dere alle sammen!!

 

 

adine_håper: 24 september

lieela: 24 september

MC81: 9 oktober

monca*pergo*håp: 1 oktober

blackpearl: 18 september

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får henge meg på jeg også da,.... om jeg føler jeg har truffet el,.. som ifølge lieela er rundt 27.sept så tester jeg rundt 8.okt!!!!!!!! tvi tvi tvi til alle sammen. Tror det klaffer for mange,... !!!!! Dette MÅ være mnd;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg venter til å teste mandag! Satser på at spåjentene har rett i at jeg er gravid selv om jeg blør....

 

- Hvis ikke håper jeg på å få den fineste gaven på bursdagen min, en positiv test 15.okt som blir neste ikm :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så spennende å følge dere:)

ønsker dere lykke til alle sammen.

krysser fingrene å tærne får dere alle<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

av frykt for å glemme det jeg har spådd:

 

Blackpearl: positiv test 20/21.sept

Lieela: Positiv test 1.oktober

Meg selv : positiv test 24.sept :) hihi

Mc81: blir gravid denne/neste pp med tvillinger

Monca: gravid denne pp. men tror positiv test kommer etter ikm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har testet negativt! Da er det bare å smøre seg med tålmodighet i 4 uker, og håper at perla flytter inn rundt 1.oktober.. :)

 

Tror jeg må roe litt ned ift jobb og alt rundtomkring så sitter nok spira hos meg og skal dere se ;)

 

Uansett så er det kjempe godt å ha dere superjentene her... :) Hva skulle jeg gjort uten dere??:)

 

Da ønsker jeg resten av jentene lykke til de neste 2 ukene med testing!!!:)) Jeg har good feeling på dere alle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk opp september på deg og jeg... går syklusen din over sept og oktober? da tror jeg nemlig positiv test i oktober :)

 

ser du om jeg er gravid? er på dag 13 etter e.l nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei og nei og nei! Jeg som har hatt sååå god følelse på deg da... da MÅ den sitte neste pp!

 

da var det lille du blødda tanta da eller? pleier det å være så lite?

 

bedre lykke neste gang snuppa mi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh :(

Lille vennen min da :/ trodde virkelig det skulle klaffe hos deg nå??!! Overrasket her jeg sitter! Da får vi håpe det klaffer neste gang, er jo en god periode nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikm 8. sept:)

Så litt på deg i går,.. fikk jo ja på graviditet da,.. fikk det samme i dag!! Så hååååååååååper jeg har rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei...

da har jeg jukset litt, og tatt test i dag... testen sier ikke gravid, og tempen har sunket igjen, så da er nok tanta i anmars... da er det bare å smøre seg med tålmodighet, og bygge opp til ny prøveperiode.....

 

regner med det er pga pergoen at jeg har hatt alle symptomene...

 

=0( DRITT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jo være at du er gravid blackpearl, kansje tili å se på testen, huff, håper du får verdens fineste gave i år på bursdagen din. lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...