Gå til innhold

Noen som har opplevd at det blir bedre mot slutten?

Anbefalte innlegg

Synes det er veldig rart jeg. Er andre svangerskapet jeg har bekkenløsning i. Og i det første så ble det bare verre og verre jo tyngre jeg ble. Men denne gangen har jeg faktisk blitt litt bedre i det siste. Klager ikke akkurat over det da, men har ikke hørt om det før.

Synes det var verst mellom 5 og 7 mnd, kunne knapt nok bevege meg da. Men plutselig nå kjenner jeg nesten ingen ting, er nå ca 8 mnd på vei.

Noen andre som har hatt det slik?

Fortsetter under...

Har opplevd det samme som deg i svangerskap nr 2. Antar at det er fordi hodet har sunket ned i bekkenet og dermed stabiliserer det litt innenfra. Det synker vel ned tidligere om man har født barn før. Har egentlig ikke lyst til å føde, for da forsvinner jo hodet :)

Jeg opplevde det samme som deg sist da jeg ventet nr. 2. Det var verst fra 5 mnd. til 7,5 mnd. og etter det virket det som ting stabiliserte seg og jeg kunne leve tilnæmet normalt igjen.

• 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Det var utrolig godt å høre at det er lys i tunellen. Har fått bekkenløsning i 3. mnd (2. svangerskap) og synes det er både flaut og leit. Håper virkelig det blir litt bedre etter hvert..ellers blir dette et veeeldig langt svangerskap. Måtte sykmelde meg i dag :/

• 1 måned senere...

Håper dere har rett. Har hatt bekkenløsning i to foregående sv.skap, men mest mot slutten. Nå er jeg i uke 18 å har nettopp fått symptomene. Var ca samme tid sist, men ikke fult så vondt før det nærmet seg uke 30. Håper dere har rett å at det kanskje blir bedre om x antall uker.

Kanskje jeg er et av unntakene? Er i slutten av uke 41 og har absolutt ikke blitt bedre i bekkenet. Har slitt med bl siden uke 12 også. Heldigvis lærte jeg meg å ta det mer med ro, og fant mine grenser. Det har hjulpet meg til en viss grad gjennom sv skapet. Ellers er det ikke forskjell nå ifht for 4 uker siden etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...