Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 Tenker på det som hun sa til Se og hør..... Til Seher.no tidligere onsdag kommenterte Linni for første gang fødselen hun vært igjennom. - Jeg har ikke vært lykkelig siden mamma døde for fem år siden. Og jeg har aldri vært så lykkelig som jeg er nå, sa 23-åringen den gang.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 neei hun elsket moren sin. de har bare feilsitert henne. les bloggen hennes så ser du hva det skulle stått. linni.blogg.no
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #3 Skrevet 9. september 2009 Sorry, så ikke at det manglet "så" det beklager jeg. Skal lese nøye heretter.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #5 Skrevet 10. september 2009 Herregud, dette Linni-maset begynner å bli for dumt.... dere er jo fullstendig besatt av henne??!! Hvorfor kontakter dere ikke BiM og ber om at de oppretter et eget Linni-forum, så kan dere virkelig slå dere løs? Dere er PATETISKE!
Let's hear it for the boys! Skrevet 10. september 2009 #6 Skrevet 10. september 2009 Haha! Linni-forum høres ut som en god ide Seriøst, dette har gått for langt. Ungen er ute, alt er bra, ferdig med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå