Gå til innhold

Hvordan si opp treningsavtale med binding ? (elixia)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har peiling på hva man kan klare å si opp treningavtale på et elixia senter ??

Har fort binding i 5 mnd fremover (bandt meg for 1 år)

Har ikke trent noe på 3 hele mnd og det er ikke morro å være støttemedlem når man på en måte ikke har råd til det..

noen forslag ??

Skrevet

Vet ikke om det går,men jeg fikk fryst mitt medlemskap til jeg var klar til å begynne å trene igjen. Det er sånn........3 år siden :P Og jeg har enda ikke begynt igjen hehe

Skrevet

emma & adrian :

Hvordan fikk du fryst det?

Hva slags grunn må man for eks komme med?

kan jo prøve;)

Skrevet

kjøpe seg ut?

mener du da å betale 535kr for de resterende 5 mnd?

Håpet er å slippe det,pga jg skal melde meg inn på et mindre treningsenter rett ved siden av meg ( gåavstand)

har ikke bil lenger så blir derfor vanskelig å komme seg til elixia der jg bor.

Skrevet

Ja hva grunn kom jeg med nå igjen....hmmm...det husker jeg faktsik ikke! Tror det var noe i den duren at jeg nettopp hadde fått barn og ikke orka (de var jo ikke sant da hehe)

Skrevet

Det er ingen varig løsning for deg å fryse medlemsskapet, høres det ut som. Det vil bare forskyve bindingstiden fremover. Det er nok sånn at du må betale for det du har signert på. Å få et medlemsskap uten bindingstid er jo dyrere.

Jeg angrer litt på mitt forrige mobilkjøp fordi jeg har byttet nettlevereandør og ikke liker mobilen. Kan derfor ikke bare sette inn sim-kortet i gammel mobil som er låst til annen leverandør. Men avtalen med å kjøpe mobilen var jo at jeg forplikter meg til å ha dette abonnementet i minst ett år, og da hjelper det jo lite å ringe å si at jeg angrer.... Jeg tenker at det er det samme som abonnementet du har kjøpt, bare at "varen" er trening i stedet.

Skrevet

Jeg måtte i allefall betale ut bindingstiden på S.A.T.S.

Kanskje du slipper unna om du mister en arm eller bein:o)

Skrevet

hmm, ja. det kan hende.

Man får jo sagt det opp hvis man sier man skal flytte. Men da vil dem ha flyttemelding å den er jo ikke enkelt hvis man ikke skal flytte.

snakket med dem på elixia nordic.

jeg sa da at jeg ville si opp abonnementer der pga at jg sku flytte til lærdal i sogn med samboeren og ikk viste sikkert om det var det jeg ville, og at derfor ville jeg ikke melde adr endring.

hun sa du får ta en midlertidig adr endring, hehe sa hun...

Men hvor ? hehe

Så sa hun også at evt leiekontrakt kunne være bevis.

hmm, ikke lett . flere som har noe lurt her???

Skrevet

Jeg tror det går an å selge den videre om ikke jeg tar helt feil.

Skrevet

joda,men når du ikke kjenner noen som vil overta for deg så er den vrien....

Skrevet

Noen fler som har noen forslag å komme med?

Skrevet

få en legeerklæring der legen skriver at du ikke kan trene lengre pga en skade eller noe? Hvis du får legen med på det da.

Skrevet

skal trene da inga bling, men har ikke tid til å dra dit jeg egentlig meldte meg inn nå om dagene, går på skolen og har ei datter.

er et treningsenter rett ved siden av meg her, trener heller der..

Da får jg få en lege ærklæring på det da :)

hvis ikke dt er noe annet lurt....?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...