Gå til innhold

Hei alle sammen =) treff Tønsberg/Horten

Anbefalte innlegg

Noen som er klare for treff i Tønsberg eller Horten? Jeg bor selv i Re så kort vei til både Tønsberg og Horten. Hadde vært koselig med et treff snart, noen som er med?? Tenkte kanskje på Torsdag, helst på dagen fra kl 12, 13 tiden, passer det for noen? Jeg har termin jan 2010 =)

Fortsetter under...

hehe yepp, det er ikke satt opp et nytt enda mn kommer nok snart:) det er torsdag i neste uke kl 17 vi pleier å ha det treffet,mange hyggelige gravide der:) men går jo alltids ann å ta et extra treff, æ bor på vear, i tønsberg. hvor bor du?

Annonse

hei:) jeg er gjerne med i morgen:) jeg bor på nykirke, så for meg kan jeg være med på treff i tbg og horten. men skal til jordmor i horten i morgen kl 9 så hadde passa best for meg i horten i morgen.

jeg er også med på det treffet som er neste torsdag, og vil gjerne bli kjent med flere gravide:) har laget en gruppe på facebook som heter barn i magen hvis det er noen som vil begynne å være med på de treffene som er annenhver torsdag:)

åja bor du på vear, eller i nærheten daneli? bor i hogsnesbakken vi:) det ble litt surr så fikk ikke blitt med igår på treffet hvis dere hadde? det er treff kl 17 annenhver torsdag, kjempekoselig gruppe:) men hvis du ikke bor langt unna vear/tønsberg så kan vi møtes til lunsj feks ja, for æ går bare hjemme for tia, er sykemeldt..

Annonse

Det blir treff på estmeralda i tønsberg torsdag 17 september, kl 17 iallefall! Kjempekoselig jo fler som kommeR:D Jeg bor også i hogsnesbakken og er relativt ny i byen, har kjempelyst å komme i kontakt med flere i området :) Er 23 år og venter 1. baby i februar ;)

Står på profilen din at du bor ved Revetal skjønner.Ja vi kan gjerne treffes en dag, skal nok innover til Tønsberg snart =). Skal også prøve å komme på Treff til Torsdag, men må bare se ann litt, har ei datter på 1 år også, så må nok ta henne med. Er sykemeldt jeg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...