Gå til innhold

Fått mine første mammabukser i posten i dag :)


Egget/pfeew med lille nurk

Anbefalte innlegg

For en herlig følelse, så utrolig behagelig!!! Og så godt det var å få noen fine bukser som sitter fint uten at det klemmer på magen :D

 

Gleder meg til kulemagen kommer! Foreløpig ser det bare ut som kosemage... :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var ute og shoppet mammaklær på torsdag. Det var så gøy! Fant masse fint på HM. Buksene jeg kjøpte var jeg særlig fornøyd med. De var skikkelig behagelige og fine samtidig. Etter å ha gått med knappene i buksene åpne i noen uker fant jeg ut at det var på tide å anskaffe noen mammaklær:) Ekstra gøy er det når mammaklær kan ikke trenger å være så dyrt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var innom H&M i går, og da ble det enda en mammabukse. En sort penbukse med glatt bomullstoff. Kjempefin :) Men, topper sliter jeg litt med... Finner ikke noe fint jeg liker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Er så sjelden her inne nå, når alt går så fint!Nå må jeg også kjøpe mer mamma klær, spesielt til jobben.

Anbefaler mamma strømpebuksene fra HM, de er superbehagelige!

Der har de også litt lengre topper! Alle toppene mine har blitt for korte...

 

Ellers er det mye fint på nettet, fra Usa, og jegtror dollaren er i ca 6, så her kan man gjøre gode kjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

 

Blir nesten litt sjalu!!! Jeg og har kjøpt mammabukser, men mest for at de er behagelige. Har ikke noe problem med å få på meg de vanlige buksene mine. Ingen mage ennå... Men jeg kjenner det langt inni meg, at det er noe. Buksene er bare ubehagelige når jeg sitter. Ellers ikke noe!!

 

Topper og gensere tror jeg ikke blir noe problem. Det finns masse tunika og løse topper om dagen. Så nå er det bare å veeeente!!!

 

Ultralyd på neste tirsdag..... gleder meg!!!!!!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-) Har du noen nettadresser? Jeg finner ingenting på H&M, og vet ikke om andre klesbutikker som fører mammaklær. Blir gal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei fasionable mums to be!

lonemor, slapp av, jeg har ikke så mye mage enda jeg heller.Vil gjerne at det skal synes da...Og lykke til på Ul neste uke. Det er så koselig.Hadde ul i uke 12, så er mye mer avslappet til ny ul neste uke.

 

Apropos shopping, så har jeg noen web sider her:

 

www.apeainthepod.com har endel fine ting, bla en kolleksjon designet av Nicole Richie.Har endel fine diaper bags også for stilige mammaer.

 

http://sierramaternity.com/

Har designer jeans til gravide, bla seven osv.

 

Et annet tips er å ta favorittjeansene, og klippe de opp på hver side i livet, og sy i bred strikk på hver side.

Ikke noe i veien for å ha fin rompe, selv om man har stor mage!

 

En annen nydelig side jeg har funnet er denne:

Den går mer på ideer til barnerom og utstyr, med mange fine bilder.De har også noen litt pussige "nursing covers", som visst nok skal skjerme når man ammer offentlig.Har aldri sett de her, men de er jo litt lure:)

 

http://www.laylagrayce.com/

 

Husk toll og moms fra utlandet!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...