Gå til innhold

Noen fra Bærum, Oslo området med termin i mars?


Nå blir vi 4

Anbefalte innlegg

Hei jenter

 

Jeg er en jente på 26 år som er førstegangs gravid og har kommet meg inn i min 12 uke nå.

Jeg leter etter noen andre i samme situasjon som også har termin i mars som kanskje har lyst å snakke og dele opplevelser osv :)

Jeg kjenner ingen andre på min alder som er gravide nå. så hadde vært koselig å blitt kjent med noen som går igjennom det samme som meg nå. Kanskje vi kunne laget en liten "termin i mars" gruppe og møtes i ny og ned.

Håper noen er med :)

 

Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Anne.

Så koselig. Jeg bor i Bærum og er 28 år. Fikk min første i mars i år, så han er bare fem og en halv måned nå. Gikk litt fortere enn vi hadde tenkt med nr. 2. Er 12 uker i dag. Er kjempekoselig å ha noen andre i samme situasjon å snakke med både under graviditeten og etterpå.

Kan jeg spørre hvor i Bærum du bor?

Camilla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

jeg er 26 år bor på Røa og er også førstegangs. Har tilbakelagt 13 uker nå - og har foreløpig termin 6.mars.

Hadde vært koselig å bli kjent med flere med termin innenfor samme mnd. Så jeg er absolutt med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Lille Gull :)

Så koselig å høre fra flere i samme situasjon. du har jo i tillegg erfaring fra en fødsel...du kan sikkert komme med masse nyttige tips :)

Jeg bor i Lommedalen akkuratt nå, men jeg og min samboer holder på å flytte til slemmestad. men det er jo ikke lange veien. tar kun en halvtimes tid. hvor i bærum er du fra da?? når i mars har du termin? jeg har 20.mars.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei så koselig å høre fra deg. jeg synes absolutt vi må prøve å få til noe etterhvert vi som skal ha barn i samme mnd. det kan vi ha mye utbytte av. Jeg vet ihvertfall at det vil være det for min del. :) Hvordan er formen din da? Mye plager??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er formen faktisk ganske bra, og jeg håper det er starten på noe bra.. har slitt med intens kvalme fram til nå - så begynner å bli litt lei av det.

Hvordan har formen deres vært til nå?

 

Jeg har også bodd i Lommedalen, men flyttet til Røa for et par år siden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmmm, du er 26 og har bodd i lommedalen? mulig at jeg vet hvem du er da kanskje?? :) Hvilken skole gikk du på?

Formen min er veldig bra. Jeg ble kvitt kvalmen for 2 uker siden ca jeg. merker ingen ting til kvalme lengre, men jeg har hatt noen ordentlig vonde magekramper i ny og ne, så det skremmer meg litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magekramper høres skummelt ut.. er sikkert bare livmoren som strekker på seg, men likevel. mange rare ting som skjer - som man ikke skjønner hva er. Skulle ønske jeg hadde tilgang til lege og ikke minst ultralyd 24 timer i døgnet av og til :)

 

Jeg er ikke fra Lommedalen, bodde der bare vel ett år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på Hosle, men er fra Oslo. Flyttet hit for ett år siden da jeg gikk gravid med lillegutt. Vi ville ha litt større plass.

Formen min har ikke vært så mye å skryte av. Ekstremt trøtt og sliten og veldig kvalm. Jeg var aldri kvalm i fjor, så hadde håpet jeg kunne slippe unna det, men men.. alle svangerskap er forskjellig. Veldig slitsomt å være i dårlig form når man har en liten en som vil ha oppmerksomhet hele tiden.

Ikke vær redd for de magesmertene, det er helt normalt og er bare livmoren som jobber. Jeg hadde det masse de første tre månedene, men ikke noe denne gangen. (Kanskje ikke så rart, siden jeg nettopp var gravid, hehe).

Synes vi skulle få til et treff ja:) Superkos:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten termin13. mars, bare fem dager etter 1-års dagen til lillegutten min:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bor på Kampen, 27 år i september og vi venter vår første 20. mars!! -så det var en til her med samme termindag... Akkurat innenfor fiskene!

 

Jeg er gjerne med på et "marstermintreff", jeg har enda ikke merket noe særlig til beibi i magen; to ganger har jeg brekt meg de par siste ukene, ingen oppkast, men hadde et par dager her for litt siden hvor jeg bare ville sove. Sov hele dagen på sofaen, våknet opp og stelte meg for så å legge meg og straks sovne i senga... Lenge siden en frihelg har føltes så kort og tildels bortkastet. Men unnskyldningen er viten om et lite hjerte som dunker av seg selv inni meg. Det er så underlig å tenke på, og jeg fatter rett og slett ikke at det skal vokse seg frem et mini-menneske der inne.

Hadde vært fint å dele tanker og opplevelser, tilstander og forandringer med andre som er på samme sted...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LilleGull03.09+LilleGulliMagen: Litt artig at man skal treffe så nært. Jeg har termin to dager etter 3-årsdagen til mini:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er så koselig at det er så mange meldinger som kommer inn her :) Og at det er så mange i nærheten med termin i mars.

Jeg foreslår at vi prøver å møtes snart jeg, de som vil :) vi har helt sikkert masse å snakke om, og dere som allerede har et barn fra før av kan jo dele litt erfaringer.

Jeg har email: [email protected] hvis noen vil legge meg til på msn eller på facebook for eksempel. hadde kanskje vært lettere å planlagt noe mere der? gleder meg til å høre fra dere igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei goklumpen.

så du og jeg har termin samme dag ja:) spennende da!! jeg merker heller ikke no særlig om dagen. ikke kvalm osv lengre eller noe...synes nesten det er litt rart, så skal til legen i morgen bare for sikkerhets skyld.

Legg meg til på msn eller facebook hvis du har det da :)

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg venter nr 2 i begynnelsen av mars! Har akkuratt funnet det ut og litt lettere overrasket! Bor på Slependen og er akkuratt blitt 33 år ung!

 

Sist svangerskap var vi også en "BIM" gjeng og det var kjempekoselig!!

 

Anette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig Anette :) jeg har kommet i kontakt med 3 jenter nå som ønsker å møtes. Bare si ifra hvis du vil joine. Hadde vært hyggelig!

 

A-C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei å hopp!

 

Bor i Asker og venter nr. 2:) Har en gutt fra før som er født i juli 2007.

 

Er foressten 29 år ung;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Jeg vil gjerne bli med på gruppen deres:) Alltid koselig å bli kjent med nye mennesker! Hva heter du el gruppen, så jeg kan adde deg/gruppen?

 

Benedicte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...