jentavårblirstoresøster Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 Er utrolig sliten og trøtt i ryggen, noe som er kommet de siste dagene. Har det sammenheng med graviditeten? Hadde det iallfall ikke slik forrige gang.
MaRiAnNe_85 Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 Jeg har også hatt ganske vond rygg. Hadde ikke det forrige svangerskap. Har nå begynt å svømme en del og det meste har gått bort. Det anbefales å svømme om man skulle få tegn til tidlig bekkenløsning (som dette KAN være...)
jentavårblirstoresøster Skrevet 21. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2009 Tusen takk for tipset =) Synes det er så rart at jeg får det allerde nå (4+4) og ikke hadde det en eneste gang forrige svangerskap, men slik er vel livet en gang =)
Frk Marge Skrevet 21. august 2009 #4 Skrevet 21. august 2009 nå er dette mitt 3 svangerskap og alle har startet på samme måten... uka før ikm blir jeg kjeeeeempetrøtt, svimmel, halsbrann, og vond korsrygg og litt etter ikm begynner kvalmen... med datteren min var jeg konstant kvalm,. men gutten kun akutt morgenkvalme... denne gangen virker det mer som med jenta, så kanskje det er ei tulle? er bare drøye 5 uker enda, men det var på grunn av trøttheten jeg begynnte å få sterk mistanke
:) Glad 83 Skrevet 21. august 2009 #5 Skrevet 21. august 2009 Hei!!! Jeg er 5+3 i dag, og har hatt vondt i korsryggen i i over en uke.. Så begynte på samme tid som deg. Jeg kjenner det mest på kveldene. Akkurat som at jeg blir veldig fort sliten i korsryggen lissom.. Jeg lurer også på om det ikke er for tidlig for bekkenproblemer, men hva annet kan det være tro??
Frk Marge Skrevet 21. august 2009 #6 Skrevet 21. august 2009 får dette hver gang jeg venter mensen og jeg... men det skjer jo ikke på en stund fremmover nå satser jeg på.... lol men jeg har hatt bekkenlåsning tipper jeg i begge svangerskapene..., så jeg får nok det nå også. har ikke slitt med smerter egentlig, de har vært moderate, men jeg har slitt veldig med immobilitet... har måttet bruke krykker i deler av begge svangerskapene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå