Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #2 Skrevet 15. august 2009 Det har jeg heldigvis enda til gode å finne ut. Ikke mistenker jeg noe heller...
Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #3 Skrevet 15. august 2009 Vel, jeg hadde vært på jobb.. kom tidligere hjem fra jobb for å overaske mannen min. Men i det jeg kom inn døra så jeg et syn jeg aldri hadde forestilt meg. Hun lå på stuebordet skrevende med bena rett opp mens han knulla henne hardt så hun skrek. Jeg mista nøkler og alt jeg hadde i hendene og bare løp ut og løp til ei veninne. Så sånn fann jeg det ut.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #5 Skrevet 15. august 2009 Tok ham på fersken. Hadde ingen anelse og det var et helvetes sjokk å dem i full aksjon!
Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #6 Skrevet 15. august 2009 Stakkars deg 13:07, det må ha vert grusomt. Jeg fant det ut igjennom msn-loggen hans..
Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #7 Skrevet 15. august 2009 Fnt ut at min første store kjærlighet var utro på 17 mai. Vi hadde akkurat funnet tilbake til hverandre og jeg var kjempelykkelig. Så hadde vi vært ute 16 mai, han hadde overnattet hos meg og skulle hjem og hive på sg finstas. S Så han glemte tlf, jeg leste mld, og han hadde skrevet at han angret som en idiot på at han ble sammen med meg igjen, og at han hatet seg selv for det. skulle ha vært hos henne istede... sur 17.mai feiring? ja.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #8 Skrevet 15. august 2009 Eposten hans var full av meldinger fra damer, bilder og annet rask. Vil aldri godta at man ikke har tilgang på hverandres mail igjen!
Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #9 Skrevet 15. august 2009 Han kom hjem etter fire uker på jobb, og oppførte seg helt merkelig.. Så kvelden etter han kom hjem måtte jeg spørre hva det var som plaget ham.. Og da sa han at han hadde vært utro, faktisk forelsket seg i en annen.. Glemmer aldri den følelsen, selv om det snart er ti år siden! Det var slutt en stund, men vi ble sammen igjen, og er det fortsatt..
Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #10 Skrevet 15. august 2009 Hun forelsket seg og fortalte at jeg skulle ligge unna min ektemann, og at jeg ikke kunne tvinge han til å elske meg. Ante ikke engang at vi hadde problemer i forholdet...
Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #11 Skrevet 15. august 2009 han måtte bare innrømme det når elskeren ble gravid. kjekt å få vite at han hadde smelt ei 15 år gammel jente på tjukken rett før min 19 års dag. det var utrolig tungt, men er glad det skjedde, hvis ikke så har jeg ikke hatt min nåværende samboer. selv om jeg er glad det skjedde så var det de værste følelsen jeg noen gang har vært gjennom, selv etter mange år. å er ikke i stand til å stole på noen 100% lengre selv om jeg prøver. har vanskligheter med å tro at noen kan tilgi utroskap, det kan vel ikke bli som det var før. men funker det hos noen er det vel bra det. uff, blir helt kvalm når jeg leser denne tråden. dere alle fortjener bedre en som så
Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #12 Skrevet 15. august 2009 Jeg fant det vel aldri ut men tegnene var der hele tiden. Bare dum, ung og blind på forelskelse.. Dette var da med min eks. Han ville aldri at jeg skulle være med inn til en venninne, han skulle bare hente en cd, eller hjelpe til med å flytte på noe og hver gang han kom ut så var han anderledes. Jeg tenkte aldri noe på det men har skjønt det i ettertid. De to er forresten gift og har barn sammen i dag. Uheldig vis ser jeg han annen hver helg pga eldstemann, men er glad for at jeg slipper idioten! Med min mann nå så har jeg heldigvis ingen ting å frykte. Han ville aldri ha gjort noe slikt mot meg!
Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #13 Skrevet 15. august 2009 Jeg fant at min ungsdoms kjæreste var utro mot meg på følgene måte: Jeg hadde jobbet kvelds tid,og var på vei hjem fra jobb. Jeg ringte min daværene kjærste å spurte om han var hjemme,og om det var noe han hadde lyst på til middag... Jeg fikk til svar at han var sammen med en kompis og at de spiste pizza å så film hjemme hos kompisen. De to hadde hvert mye sammen den siste tiden så tenkte ikke noe over det. Når jeg kom hjem ringer det på døra,der sto kompisen han vistnok hadde vært sammen med hver dag de siste tre ukene... Han kom inn å vi pratet litt å det viser seg at kompisen hadde ikke hørt eller sett noe til kjæresten min på flere uker... Han ble hos meg helt til kjæresten min kom hjem,gjett om han fikk seg et sjokk når han satt i stua... HA ha
Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #14 Skrevet 15. august 2009 For meg var det noe som ikke stemte, så jeg fulgte etter han i bil til der jeg hadde mistanke om at noe foregikk. Og hva fikk jeg se, jo disse to som klinte i bilen.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #15 Skrevet 15. august 2009 Jeg regner med at min historie er ganske unik. Jeg jobber skift som vernepleier. Mannen var på fotball trening som vanlig (prof) Jeg var hjemme og så på nrk nyhetene mens jeg spiste en burger. Det var en reportasje fra plata. Også så jeg det. Typen gikk hånd i hånd med en dame. Samme damen som jeg hadde sett på treningsleir i Tyskland, men da introdusert som venn. Alle tanker gikk til alle kanter. Hva gjorde hun i norge? Hun var jo tysk. Kusinene min ringte og fortalte at hun hadde sittet å sett det samme, jeg ringt nrk og fikk kopi av innslaget. Det viste seg at damemenneske var på ferie i norge for å treffe typen min og bodde hos en venn av han. Kastet han ut straks jeg fikk NRK beviset.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #16 Skrevet 15. august 2009 Oppdaga ved en tilfeldighet at han hadde logget seg på div nettsider på mine foreldres pc. Den lagrer brukernavn og passord, så jeg havna rett innpå profilen- og så jo både bilder og mails med detaljer. Fra både kvinner og menn. Dusten er selvsagt en eks idag, og jeg har funnet mannen i mitt liv.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #17 Skrevet 15. august 2009 Fant det ut da jeg leste msn loggen hans og begynte å lete det viste seg at han hadde vært utro med 5 forskjellige damer over det siste året. En eks selvfølgelig.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #18 Skrevet 15. august 2009 Den med å se det på tv er jo faktisk helt utrolig.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #19 Skrevet 15. august 2009 ekstypen skulle se kamp med noen kompiser, og jeg stakk på kino.. et par rader nedenfor så jeg han og en eller annen jente! senere fant jeg ''drømmemannen''. Perfekt på alle måter. En helg skulle han på hyttetur med noen kompiser. Og dum som jeg var stolte jeg såklart på han.. De dro på fredagen.. På lørdagen ble jeg invitert på fest hos en venninne.. Da jeg kom satt han ene kompisen i sofaen og jeg lurte på om hvorfor han ikke var på hyttetur. Tenkte jo såklart på at jeg kunne ha hørt feil navn på de som skulle på den hytta.. Han spurte om hvem som var på hyttetur og jeg nevnte navna på de som var der.. Han sa at da må jeg ha hørt feil for ingen av de var på denne såkalte hytteturen. Menn er så DUMME, ærlig talt!! Sjekk fakta først ihvertfall... Fryktlig trist å bli bedratt av to stk du er så glad i.. Det får en til å lure på om noe feiler deg. Har i dag veldig vansker på å stole på menn, men har likevel klart å finne kjærligheten igjen.
Gjest Skrevet 16. august 2009 #20 Skrevet 16. august 2009 Det var riktig så hyggelig faktisk:p Jeg ble oppringt av det jeg visste var damen han ble sammen med etter meg, hun ringte for å høre om vi to kunne ta en kaffe sammen. Jeg tenkte som så at joda, det er vel greit nok det, siden vi hadde truffet hverandre ved et par anledninger etter det ble slutt mellom meg og min daværende forlovede. Hun kom på cafeen og begynte med å fortelle at det var slutt fordi han hadde vært utro mot henne, fulgte opp med å fortelle at hun ikke hadde visst at vi fremdeles var sammen så lenge som vi hadde vært og at hun og han hadde hatt et forhold i nærmere ett år mens han var sammen med meg. Hun la også til at hun langt fra var den eneste han hadde seg med i den perioden og bilen jeg også betalte for (hadde ikke lappen) hadde han kjøpt fordi den var større enn den andre vi kjøpte og mulighet for å ha seg i baki når man la ned setene. Toppen av kransekaka var når hun fortalte meg at han også har barn, en gutt som vel er ca 8 år i dag eller noe eldre. Vi hadde da vært sammen i over 3 år, forlovet og samboere osv, og jeg ante faktisk ikke at han hadde barn! Helt super tur på cafe med andre ord:p
Gjest Skrevet 16. august 2009 #21 Skrevet 16. august 2009 Jeg får skikkelig vondt av denne tråden. Utroskap er rett og slett ondskapsfult. Ingen fortjener å oppleve det, håper inderlig at jeg slipper.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #22 Skrevet 16. august 2009 tillab: syyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyykt..........
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #23 Skrevet 16. august 2009 Mannen min hadde også en datter jeg ikke viste om før vi hadde vært gift i et år. Og han hadde seg med sekretæren sin. Det fant jeg ut, fordi jeg dro til arbeidsplassen hans med kveldsmat og fant de het omslynget.
1mor3barn&1000ideer Skrevet 16. august 2009 #24 Skrevet 16. august 2009 Vel... Jeg trodde jeg hadde fått en kjønnsykdom, da var jeg gravid (noe jeg senere fant ut at jeg ikke hadde), og konfronterte han med det. Da innrømmet han at han hadde vært med prostituerte , på jobb i utlandet. Ikke bare èn , men to!!! "men han hadde brukt kondom"- ÆSJ! Dumme meg tilga han pga han var ensom, ville bare ha nærhet etc fordi vi var så lenge fra hverandre, jeg var gravid etc. Uansett trodde jeg det ville gå bra, og tilga han. Et år senere kom han hjem fra reise igjen, og jeg fant en kondom i toalett mappa. Samme historie igjen- prostituert. P J U K
1mor3barn&1000ideer Skrevet 16. august 2009 #25 Skrevet 16. august 2009 Og det er selvfølgelig min EKS nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå