Gå til innhold

Str. W28 L34... Stor,passelig eller fin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er deres synspunkter?:)

Skrevet

Mente egentlig Stor,passelig eller tynn?..

Skrevet

Jeg er fornøyd med w31 og l34, så etter mitt skjønn er det lite

Skrevet

Str 28 er ikke stort! Kommer selvsagt an på høyden da, men med 34 i lengde er du jo ikke knøttliten akkurat.

Jeg brukte 28 da jeg gikk på ungdomsskolen, og da var jeg tynn og veltrent, trente hver dag og spiste lite usunne greier. Nå er det verre, dessverre.

Skrevet

Kommer helt ann på resten av kroppen.

Jeg er W29/28 L34.. Har litt mye mage, så er ikke helt fornøyd. Satser på at når magen er borte er jeg en 27 /34... Da er jeg fornøgd.

Skrevet

I utgangspunktet tenker jeg høy og sylslank. Når spørsmålet stilles, så tenker jeg spiseforstyrrelser. I beste fall en overfokusering på temaet.

Hvor gammel må DU bli, før du skjønner at verden ikke bryr seg om størrelsen på rumpa di. Og at du kanskje kan bruke tiden din til nyttigere ting?

Skrevet

Jeg stiller spm fordi en venninne av meg har denne str,og jeg synest hun er tynn!! Bør ikke bli tynnere. Men hun er ikke enig,og synest hun er stor! Tenkte bare å høre hva dere andre tenker :)

Skrevet

før barn brukte jeg 30/30 og var fornøyd med det... n¨er jeg 32/30 og fortsatt fornøyd...

synes venninden din høres syltynn ut... jeg kommer vanligvis glatt inn i str 38-42 (avhengig av modellen) dvs M

Skrevet

Det er tynt. Men jeg vil ikke si syltynt.

Bruker selv 25/32 når jeg ikke er gravid.

Skrevet

Altfor tynn;)

Jeg er nemlig helt fornøyd med W30/L31;) Kortbeint og slank tenker jeg.

Jeg har vært W27/L31, men likte det ikke. For magert.

Skrevet

Tenker at hun er høy og slank. Jeg bruker W30 L34 og er normalt slank. Kunne godt ha gått ned noen kilo, men ingen must.

Skrevet

Akkurat passe slank.

Selv har jeg alltid hvert 25/32, men etter 3 tette svangerskap er jeg 31/32 og passe feit. Skal ned 15 kg i et håp om å komme inn i 27-29/32.

Skrevet

Nå må du gi deg. Jeg bruker den størrelsen, og er på ingen måte sylslank. Jeg er mer chubby enn jeg er tynn. Og jeg skulle strengt tatt egentlig hatt 36 i stedet for 34, hadde den strl. vært å oppdrive...

Skrevet

Drev stort sett med salg av jeans på hele 90 tallet.

W28 L34 var en relativt liten størrelse på en gjennomsnittsdame, men veldig vanlig blant ungjentene. Vi så jo på salgstatistikk og fulgte med på det viset.

Jeg var selv en 27/28 - 32 den gangen.

Nå er jeg W30 L 32 og til min høyde er det akkurat en størrelse for stort etter min smak.

Skrevet

Jeg vil si tynn.

Hadde lengden vært 30 hadde det vært passelig :)

Men det kommer jo an på kroppsform da.

Noen har jo digre dissemager, men er allikevel smal rundt hofter, rumper og lår.

Etter fødsel hadde jeg stor dissemage, men hadde allikevel str 34 i enkelte bukser (hoftebukser).

Skrevet

Kommer jo an på kroppsfasong og om personen er stram, veltrent eller slapp i fisken.

Jeg er 28 i livet, og 34 i lengde, er 170 høy og veier 65kg. Jeg ser på meg selv som slank, og veldig muskuløs, ikke stor, ikke feit, ikke brei, men heller ikke syltynn. Helt passe syns jeg.

Hjelper ikke være tynn og slapp, da er det bedre å være "stor" og fast..

;-)

Skrevet

Før jeg fikk barn brukte jeg 26/32 (liten og tynn), nå bruker jeg 28/32. Er slank, med hofter, men er fremdeles liten, hehe.

Skrevet

Hvorfor denne fasinasjonen over vekt, høyde ++?

Jeg bruker W27 L 33 og er egentlig fornøyd med min kropp, ja jeg er lang og tynn men har kommet til et punkt i livet hvor jeg bare må godta den kroppen jeg har. Det som er vanskelig for meg er alle de som føler at de kan slenge litt med leppa og komme med nedsettende kommentarer ang min vekt - jeg er som jeg er og det må andre bare godta.

Ser at det er noen i denne tråden som snakker om undervekt, ikke noe pent osv... det ville aldri falt meg inn å snakke slik om de som er tykkere enn meg... de har faktisk følelser på lik linje med oss som bruker 27 i livvidde!!

Hvorfor ikke bruke tiden på å like seg selv i stedet for disse utrolig dumme, intetsigende innleggene?

Skrevet

Jeg bruker 28 34 og er litt lubben. 168 høy og 60 kg, mammafettet som sitter fast på magen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...