Gå til innhold

Hvordan er utfloden dagene før IKM dersom man er gravid?


Nathalie'i'magen

Anbefalte innlegg

Leste ett sted at til vanlig, dersom man ikke er gravid, er det lite/ ingen utflod dagene før IKM. Hvordan er dette da dersom man er gravid?

 

Har IKM i morgen, og har lotionaktig utflod..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forrige gang jeg ble gravid - hadde jeg masse utflod mellom EL og IKM, denne gangen er jeg absolutt helt tørr!!! Skjønner ingenting. Har IKM ca lørdag 15 aug, altså 6 dager til, men skal nå ta en test i morgen for det - for jeg har tidligere brukt å teste positivt fra dag 24 i syklusen når jeg har vært gravid og i morgen er jeg da altså på syklus dag 24 =)

 

Lykke, lykke til da =)

Det står masse fint om dette på www.pernille.info

Kjempenyttig side!!!

 

Klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest litt på den siden, men synes ikke det stemmer helt med hvordan utflod jeg har på de forskjellige tidene... hmm..

 

IKM i morgen, er bare å smøre seg med tålmodighet! skal ikke teste før tirsdag tidligst om mensen ikke kommer i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tidligere ført en slags dagbok over "slimet" hver dag i hele syklusen i flere sykluser, pleier som regel å stemme sånn noenlunde, bortsett fra at jeg denne gangen har gått på pergokur, og jeg har ikke opplevd noe av det samme "slimet" som jeg har hatt tidligere - kjenner ikke kroppen min i det hele tatt på denne kuren - så vi får vel bare smøre oss med tolmodighet ja....

 

Åååå - du er jammen flink som greier å vente med å teste deg, jeg har IKM først til lørdag jeg (15.08), men har tenkt å begynne å teste allerede fra i morgen av - jeg pleier å teste positivt på dag 24 i syklusen når jeg har vært gravid tidligere, og i morgen er jeg på dag 24 - så blir spennende... Skulle ønske jeg ikke var en slik testoman, hehe =)

 

Lykke, lykke til - håper TR ikke kommer i morgen =)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er nå i vår 7pp etter MA i feb,så jeg føler nesten jeg har gitt litt opp. Vil ikke teste, for blir nesten mer skuffa over å få "ikke gravid" enn at mensen kommer!

 

men men, vi får krysse fingrene og håpe på det beste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også litt hvit, rar utflod plutselig... Kan det være et tegn? ;) blir helt sprø av å tenkte så mye på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper noen kan svare på det jeg også,for de tre siste dagene har jeg hatt hvit litt tykk merkelig utflod,aldri hatt det før.. Idag var det plutselig borte.. Har IKM rundt den 16 aug.. Hmm!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ganske mye hvit lotionaktig utflod før IKM, noe som var unormalt for min del før jeg ventet mens.. Har fortsatt litt av det enda og er nå 12+2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM i dag, og foreløpig INGEN tegn etter mensen. har hvit, lotionaktig utflod bare :)

 

Nå krysser jeg fingre og tær og alt som er å krysse. skal ikke teste før i morgen tidlig (håper jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 år senere...
På 10.8.2009 den 13.27, MissMe*med*lillegutt skrev:

Jeg hadde ganske mye hvit lotionaktig utflod før IKM, noe som var unormalt for min del før jeg ventet mens.. Har fortsatt litt av det enda og er nå 12+2 :)

Har jeg også, og tror jeg er gravid :) mange tegn på det nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...