trillelille Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Eller må bilen være forsikret i navnet til den som står som eier? Pappan min står som eier av bilen min, men tenker at jeg bør få forsikring på meg selv snart... Men hvis vi må omregistrere bilen osv venter jeg heller til jeg skal ha ny bil neste gang... Noen som vet? Håper veldig at jeg slipper å sette meg ned med forsikringspapirene, hehe
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 Her stod bilen min på mannen min, og følgelig han som fikk bonus på forsikringen. Men han mente det var bedre at den stod på meg, for han har jo sin egen bil. En telefon til forsikringselskapet og alt ble overført på meg. Så nå har jeg 75% i bonus, hvilket jeg jo hadde i utgangspunktet, bare ikke på papiret. Men aner ikke hvordan det er med pappa/datter da:-)
~sjiraff~ Skrevet 5. august 2009 #3 Skrevet 5. august 2009 Forsikringen må stå på den personen som står som eier av bilen. Eier må hvertfall være med forsikringstaker (eller hva det nå heter). Vi fikk ikke nytt vognkort på bilen vår da forsikringsselskapet gjorde en deil. Bilen er nemlig min og forsikringen står i min samboers navn. Etter mye styr pga udugelige forsikringsagenter så ordnet det seg, ved at mitt navn også står på forsikringen.
Fikk maibaby06 Skrevet 5. august 2009 #4 Skrevet 5. august 2009 Kan overføre bonus til ektefelle eller samboer, men ikke til barn. Du får derfor ikke bonusen til faren din.
~sjiraff~ Skrevet 5. august 2009 #5 Skrevet 5. august 2009 Jeg kunne få min fars bonus, så det stemmer ikke det du sier der. Kanskje det er avhengig av forsikringsselskap?
Fikk maibaby06 Skrevet 5. august 2009 #6 Skrevet 5. august 2009 Hehe, ja varierer sikkert fra selskap til selskap. Best å sjekke sitt eget;)
trillelille Skrevet 5. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. august 2009 Hm, jeg slipper visst ikke unna de papirene... Men takk for svar! Ikke noe problem om jeg ikke får overført bonusen, er bare det at jeg føler det er lurt å begynne å opparbeide sin egen bonus... Må jo begynne en eller annen gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå