Gå til innhold

April: I all vææærden, ramle av stolen, hakeslepp.....er det liv i denne klubben enda?? : )


Mjanne

Anbefalte innlegg

Så utrolig koselig : )))

Kanskje litt optimistisk å tro at noen husker meg (for det er votter og vintre siden jeg var her inne), men jeg kjenner godt igjen aprilbaby og yaddaline nickene.

Ser jo når jeg leser nedover her at flere har fått barn etter april-05 unga våre. Gratulerer så mye til alle. Vi fikk også ett nytt tilskudd på stammen i juni-08. En perfekt liten guttebass, så nå har vi en av hver og det passer helt perfekt.

Skal sette meg ned og lese litt mere når jeg har litt bedre tid. Uansett, veldig koselig å se at det er liv her : )))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, nå ble jeg like overrasket som deg! Jeg har heller ikke vært innom her på laaange tider. Var aktiv her i permisjonstiden, men det er slettes ikke sikkert noen husker meg nå lenger. Så flott at dere holder klubben levende!

 

Vi har to barn, lillegutt som hører til her i klubben (født 28. april), og storesøster som er født i 2002.

 

Lillegutt går i barnehage (nja, han har ferie nå), og skal begynne på uteavdeling til høsten.

 

De begynner å bli store nå, 2005-barna våre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og joda, Mjanne, jeg husker både deg og dere andre :)

Det myldrer av gode, gamle, kjente nick her, så flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker dere begge godt, jeg! Koselig å se dere er innom. Håper å se dere mer her! Jeg er i permisjon for tiden med lillesøster og har god tid på nettet med en sånn sove- og smilebaby som jeg har fått denne gangen. Eller blir det mye jobbing på nyhuset vårt :)

Visst blir 2005 barna stooore. Særlig når han ble storerbror. da ble han jo rene skolegutten i forhold. Han er jo 117-118 cm og 21 kg - så stor og flott gutt jeg har ja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg husker alle gode, gamle travere (i alle fall når de beholder nickene sine, hehe) - så morro å se dere igjen. Liv og liv - det er litt ferie her inne synes jeg og snart "drar" jeg også (mann og datter begynner ferie til helga). Kommer jo sterkt tilbake igjen da - terminklubben for gutteplutt er ikke like godt etablert så jeg kunne ikke finne på å være utro mot denne klubben, haha ;oD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig morro att gamle nick finer tilbake hit igjen. Så klart jeg husker dere her inne. Har ikke været her på noen uker nå, men så har det vært ferie også da.

 

Har jo da Siri (5 april) og så Jr som er føt 6 mai 2008. Så nå til uken begynner begge to i barnehage igjen og jeg skal ut i arbeidslivet igjen og det er en stund siden nå.

 

Håper det blir litt fart her igjen etterhvert da. Hadde jo vært litt morro om vi kunne fått til å møtts en gang igjen slik vi gjorde når barna våres var små. Når vi var i oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...