Gå til innhold

hjelp.. noen som er sykmeldt pga søvnmangel og div.


als85

Anbefalte innlegg

er i uke 30 nå. sliter med søvn på natta, føler meg umotivert i alt, 0 energi og holder på å gå under. går av hengslene rett og slett.. glefser bare til samboern min, har ei jente på 2 år, skal ikke så mye til før jeg tar til tårer, men d er i enerom når jeg er alene. jobben er ett ork, er hjelpepleier, har ingenting å bidra med.. alt er ett ork. sint, sur, gretten.. skal til lege på mandag, men vet ikke om jeg kan spørre om sykmelding frem til permisjonen starter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fortell legen din hvordan du har det... Du skal tross alt virke oxo...

 

Jeg var sykemeldt i litt over to mnd pga kvalme og oppkast. Jobber 20 % nå (jobba 40 % en stund), sliter fortsatt med kvalme/oppkast og tåler ikke stress (kaster opp tvert), i tillegg sliter jeg med allergi, høyt undertrykk og ødem. Skal i samtale igjen til uka, og regner med å slutte å jobbe for denne gang...

Er vernepleier, jobber endel med utaggering (har valgt bort utaggerende brukere den senere tiden), hektisk hverdag med mye aktiviteter på jobb. Har egentlig holdt meg mest mulig inne og i ro resten av uka for å klare en dag på jobben. JM bad meg tenke på å kutte ut jobben helt sist jeg var hos henne.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sykmeldt av akkurat samme årsak som du. Sover ikke, er utslitt og har en toåring som krever sitt av mamma. Ble sykmeldt 30% i noen uker først, og er nå 100% sykmeldt (de siste 6 ukene før permisjon). Godt å slippe å tenke - hadde forsåvidt greid jobben min, men var så sliten at jeg bare var sur og grinete og lei meg hjemme... Man skal fungere på hjemmebane og, og det er viktig at vi får ladet batteriene litt før fødsel og nattevåk. Be om sykmelding du, du kan jo vurdere om du vil ha fri en eller to dager i uka først, eller om du vil gå ut 100% med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har aldri vært mye borte fra jobben egentli, men den siste tiden så har d vært rett og slett ett ork. tanken bare ved å være på jobb byr meg imot..har merket at jeg er litt sur og grinete på jobben oxo, å d er ikke bra.. bedre å være d hjemme i sitt eget hus:(

da jeg gikk med 1 så var jeg i jobb fult ut og kunne sikkert vært d til siste.. men denne gangen føles alt så anerledes..

jeg er ikke den som liker å klage heller.. men nå føles alt helt rævva, får å si det på den måten..

i dag har jeg sittet å gråt i noen timer iløpet av dagen.. skjønner ikke jg..

huff. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...