dølajinta Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 Akkurat vært og hente en babysound jeg bestilte på nettet. Lurer bare på hvor langt på vei man må være for å høre noe der inne liksom? Er det noe spesielt sted på magen man skal konsentrere seg om? He he. Er bare i min 9. uke, men syns jeg har lest en plass at man kan høre noe fra 10.-12. uke. Håper på svar fra noen. Tusen takk!
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 Det varierer litt fra person til person... Men etter uke 12 kan du kanskje høre hjertelyden til babyen..man hører den ikke før livmora har steget over benet :-)
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 23. juli 2009 #3 Skrevet 23. juli 2009 og laaaangt nede på magen selvfølgelig :-) rett over skambenet... prøv både høyre og venstre side for det vet jeg ikke...har bestilt en selv... fikk du bekreftelse på at du hadde bestilt??
dølajinta Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. juli 2009 Takk for svar! Fikk ingen bekreftelse nei... Reiste bare på posten og henta den. Har postboks vi serru. Lykke til med babysounden du også
nick_317069 Skrevet 24. juli 2009 #5 Skrevet 24. juli 2009 jeg har kjøpt babysound og jeg prøvde den for føste gang når jeg var 11+1 og fant hjertelyden men det er ikke lett siden livmora ikke er kommer over skambeinet enda,men jeg har hørt hjertelyden noen ganger,så det er godt.skal lytte mer etter jeg har gått over de 12 ukene,er 12 uker på søndag lykke til alle sammen,er nok tidlig i uke 9 10 fordi ungen ligger så laaangt nede,men vie r alle forskjellige
nick_317069 Skrevet 24. juli 2009 #6 Skrevet 24. juli 2009 jeg har kjøpt babysound og jeg prøvde den for føste gang når jeg var 11+1 og fant hjertelyden men det er ikke lett siden livmora ikke er kommer over skambeinet enda,men jeg har hørt hjertelyden noen ganger,så det er godt.skal lytte mer etter jeg har gått over de 12 ukene,er 12 uker på søndag lykke til alle sammen,er nok tidlig i uke 9 10 fordi ungen ligger så laaangt nede,men vie r alle forskjellige
mammantilde2vakreste<3 Skrevet 24. juli 2009 #7 Skrevet 24. juli 2009 Det var noen inne på Bim som skrev at man ikke skulle lytte før uke 10-11 pga at hjerte til fosteret kan begynne å slå urytmisk etter å ha brukt babysound... Jeg var i uke 11, men hørte ikke noe før i uke 13.
sailor m1+2prinsesser :-)) Skrevet 24. juli 2009 #8 Skrevet 24. juli 2009 Har ikke brukt dette selv. men ved forrige svangerskap fikk jeg høre hjertelyden hos jordmor i 10 uke noe hun sa var veldig tidlig men vi ville prøve. hos min jordmor nå var hun ikke villig til en gang å prøve å høre før i uke 15 for hun ville ikke ta risikoen på å ikke høre noe, var jo litt skuffet over det men men. så du kan jo vente litt så du ikke blir altfor stressa om du ikke finner noe.
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 24. juli 2009 #9 Skrevet 24. juli 2009 jeg fikk også høre hjertelyden hos jordmor i uke 10 da jeg gikk med førstejenta i magen :-) Jeg SKAL få legen til å prøve å finne hjertelyden i uke 13 når jeg skal på første kontroll..iallefall hvis jeg ikke har funnet den selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå