Gå til innhold

April: Jeg har et stort behov for å skryte av ungene mine, denne gangen Emil, så hvis...


Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjempe fine bilder og så klart man skal skryte av barna sine når de er så vakre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morro at du sier det, Aprilbaby (jeg må jo le - skulle jeg slumpe til å treffe deg irl noengang så hadde jeg sikkert kalt det Aprilbaby av gammel vane) - jeg har stirra meg blind på begge ungene. Noen mener at Emil er gutteversjonen av Matilde mens andre mener at vi har fått en unge som likner på hver av oss (M på Øyvind og E på meg). Selv blir jeg ikke klok på noenting. Satt med mamma og tittet på mitt og Øs barnealbum og ble enige om at Emil faktisk var guttevarianten av meg selv som baby, bare litt mørkere, men så tok vi badebilder på kvelden og da kvapp jeg til for det var akkurat som å se Øyvind, bare med litt rundere fjes. Akkurat øynene blri jeg heller aldri helt klok på, for jeg føler M har mer "øyelokk" (mens Emil er litt mer "kineser" med mindre avstand fra øyevipper og opp til "bretten" om du skjønner), men andre har også kommentert det med øynene. Blir spennende å se når ha vokser til litt og blir enda mer karakteristisk i trekkene :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...