Gå til innhold

Dere som venter nr 2 eller 3: Når fikk dere mage?


Lille & Bittelille

Anbefalte innlegg

Jeg venter nå nr 2, er gravid for 3.gang (MA i mars)

 

Jeg er bare 7/8 uker på vei, men herreguuuud, magen er jo kommet!!

 

Tviler på at jeg kan skjule dette så veldig lenge, og det har jeg egentlig lyst til, pga MA sist...

 

Når fikk dere kul på magen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg venter nr 2 og er i tiende uke. Har inntrykk av at magen vises mye tydeligere nå enn den gjorde på samme tid i forrige svangerskap. Er kanskje to uker siden jeg begynte å være bevisst på magen når jeg valgte hvilke klær jeg skulle ha på meg. Altså, bruker de vanlige klærne mine fremdeles, men velger de som er "mage-vennlige" og sitter litt løst. Forrige gang tror jeg ikke det vistes noe særlig på meg før etter tolvte uke en gang, men mulig jeg husker feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer også på når magen begynner å vise seg. Selv er jeg i uke 10 nå. Ser på magen at jeg har lagt på meg, men enn er det mer i form av en bilring. Jeg har ikke trent på 2 måneder nå, så regner med at det kommer litt av det også. Hadde vel ikke regnet med at magen skulle komme før etter 3-4 måneder, men venter i spenning på kulen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter også nr. 2 og er i 10. uke. Sist merket jeg ikke særlig på magen før etter uke 12, men nå er magen allerede ganske rund. Må passe veldig på hvilke klær jeg bruker. Det er nok mest det at man er oppblåst, men det er uansett stor forskjell fra sist. Er veldig glad jeg har ferie til jeg er over 12 uker... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.! jeg venter nr 2 og magen begynte og komme allerede da jeg var 8 uker på vei. nå er jeg 10+3 og sliter med og holde det hemmelig for jobben..går ikke en gang og skjule det med tunika og belte uten belte ser jeg bare enda større ut hehe..

regner med de har misstanke men de våger ikke spørre hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter også nr. 2 etter en SA i mars. Er 7+1 i dag. Syns magen har vært der i et par uker nå. Så holder meg til løse topper ;) Mamma har allerede sett det på meg at jeg er gravid, men hevda det ikke var magen som gjorde det da!

 

Første gang var det ingen mage før jeg var 4 og 1/2 mnd på vei. Fortalte det til familien etter ordinær UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...