Gå til innhold

Gratulerer alle sammen, lurer litt på om det er noen her inne fra Oslo området??


Tonje,kristine

Anbefalte innlegg

Gratulerer alle sammen, og lykke til videre i svangerskapet :) Her er jg selv gravid med termin ca 1. mars 2010, og har ei nydelig lita jente fra før som er født 27 mars 2008. Sist gang så fikk vi en kjempe fin tur og cafè gruppe gjennom bim her i Oslo området og kunne gjerne tenke meg og treffe enda fler gravide med termin i 2010 i Oslo området:) Vi har hatt utrolig utbytte av hverandre vi i 2008 gruppa og har utviklet nære og gode venne forhold takket være bim. lufter derfor tanken på et bim treff litt senere i svangerskapet vårt, når vi har passert de hellige 12 ukene, det hadde vært knall koselig å få til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er med!!

Fikk ei jente i februar 08 og var med på BIM treff da. Var veldig koselig å ha noen å gå gravid med!

Gleder meg til BIM treff til høsten.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle alt gå etter planen, blir jeg gjerne med. Dette er min første gang, så har aldri vært med på noe slikt før:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres veldig hyggelig ut med treff til høsten. Jeg er førstegangsgravid og veldig spent og nysgjerrig og vil gjerne dele denne tiden sammen med noen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra tiltak! :)

Så lenge alt går etter planen, er jeg også med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Super ide :) Jeg er med - hvis alt går etter planen!! Førstegangsfødende så hadde vært hyggelig å dele denne store opplevelsen med noen andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Jeg er gravid for første gang og er veldig spent. Hadde vært hyggelig å møte flere på et senere tidspunkt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Dette høres veldig hyggelig ut! Jeg bor praktisk talt på grensa mellom Oslo og Nittedal og vil gjerne være med på treff! Er 7+2 uker så vi håper og tror at alt skal gå bra :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:) Jeg blir også gjerne med på treff! Jeg fikk min første i mars i år og var med i en BIM-gruppe gjennom hele svangerskapet. Vi møtes fortsatt en gang i uken. Har hatt utrolig stor glede av det. Plutselig var jeg gravid igjen med nr. 2, og føler at jeg har like stort behov for å møte andre gravide. Så superkoselig med treff:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med Oslojentene? Henger alle fortsatt med?

Nærmer oss 12 uker med stormskritt nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med! Jeg har en tass på to år fra før av, og det er veldig koselig å ha noen å trille og snakke med i permisjonstiden. Har foreløpig termin helt i slutten av mars, så jeg er bare 6+2 enda. Men krysser fingrene og håper tiden frem til det blir litt mer sikkert går fort! :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gjerne med. Det er første gang jeg er gravid så hadde vært hyggelig og blitt kjente med flere her i Oslo som er gravide. Jeg har termin ca 2 mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke se bort i fra at jeg gjerne slenger meg på et treff:-) Har en tass på 2,5 år og hadde mye glede av BiM-gjengen forrige gang:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Jeg blir også gjerne med på treff, har termin i begynnelsen av mars. Har en gutt på ett og et halvt år fra før, og jeg gleder meg til å bli mamma til to. Hvor i Oslo bor dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle sammen :-)

 

Førstegangsfødende 29 år som bor på St.hanshaugen. Kjempehyggelig å få dele denne spennende tiden med andre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinterbro her. Gjerne med på treff, om dette går bra da, 10+0 idag. Litt skeptisk pga sein t avbrudd forige gong, veke 20.

men håpar å sjå dykk alle. Lukke til vidare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...