Gå til innhold

noen som venter i februar/mars?


monkri mamma til 4

Anbefalte innlegg

noen som venter i februar mars som bor i stange,romedal,ilseng området?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Hei. Jeg er 9+3 i dag og har fått termin 28. februar 2010. Bor i Romedal. Er 34 år og har en gutt på 4 år fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner at jeg er mer trøtt enn normalt og kvalmen er der. Ellers så går det veldig greit. Har ferie nå og har en mistanke om at det kan bli litt ekstra tungt å begynne på jobb igjen. Tisser en del og får litt usammenhengende søvn om natten. Skal til legen på tirsdag og ta alle prøver og sånn. Blir godt å komme inn i systemet. Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sliter veldig med kvalme og oppkast om dagen, men det er bedre enn forrige svangerskap. Så jeg lever i håpet om at det skal gi seg etterhvert.. Er mye trøtt og sliten. Ellers er alt fint. Skulle egentlig begynt å jobbe igjen etter ferien til uka som kommer, men har blitt sykmeldt pga kvalme/oppkast.. Noe som er veldig surt :(

 

Har vært på første kontroll hos legen, skal vel til jordmor etterhvert, men har ikke fått bestilt time enda da helsestasjonen er stengt. Skal du gå til kontroll hos jordmor på helsestasjonen i Romedal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :)

Jeg skal begynne på jobb nå på mandag, etter 3 uker ferie. Føles ikke som om jeg har hatt så lang fri, for jeg er veldig trøtt og sliten. Så blir spennende å se hvordan det går. Håper det skal gå bra, for jeg har liksom ikke lyst til å bli sykmeldt nå. Jeg hadde bekkenløsning med forrige og hvis den slår til denne gangen også, blir jeg tidsnok sykmeldt. Hvis ikke jobben er så greie å legger litt tilrette for meg og det tror jeg nok at de gjør. I jobben jeg hadde sist var det umulig.

 

Vi bodde ikke her forrige gang jeg var gravid, så kjenner ikke til helsestasjonen her så godt (har kun vært på 4-års kontroll med sønnen vår), men regner vel med at jeg skal gå til jordmor der. Jeg gikk både til lege og jordmor sist og har lyst til det nå også (jeg har hørt litt negativ omtale om jordmoren her, men jeg vil nå t oreffe henne og avgjøre selv). Skal hvertfall til legen på tirsdag, så jeg får høre litt med han.

 

Skal du føde på Elverum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på dere. har vært på ferie i 4 uker.

endelig hjemme igjen. j også bor i romedal. er 32 og har 3 unger. har termin 6 mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja d må vi jo bare ha..

vært på tidlig ul i dag og der var alt bare bra.

fikk d så lenge j hadde ma i februar.

er bare så glad j nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da synes jeg vi skulle fått til et treff og følge hverandre fremover :) Noen som har forslag til hvor og når? Kan godt invitere jeg, hvis dere ikke ønsker kafé eller lignende da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når vi ikke er flere så er det jo koselig å være hjemme hos noen. Det kan jo gå på omgang f.eks. Jeg er veldig usikker på når jeg kan og ikke kan med tanke på formen, er sengeliggende enkelte dager. Men kan ikke dere finne en dag, så prøver jeg å få det til :) Blir koselig altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

d er greit for meg. gubben arbe kvelden annenhver uke, så må få til når han ikke arbe kvelden. denne uka arbe han dagen. vet om to til som vil være med. dem bor i hamar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro :) Da må vi prøve å få til dette. Jeg er stort sett ledig og kan tilpasse meg dere andre. Kom gjerne med forslag til dag. Klokkeslett er vel greit å ta etter legging :) Jeg kan godt ha første treff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

d er d samme for meh bare d ikke faller på den uka gubben arbe kvelden. har regna ut at vi er 6 stk foreløpig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jobber vel mannen din kveld uken som kommer, monkri? Kanskje vi skal få til en kveld i løpet av neste uke igjen? Ennah leser vel her, men siden du har kontakt med de andre, monkri, kanskje du kan høre med de hvilken dag som passer? Blir koselig dette =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da sier vi neste uke. d blir 3 til som blir med. dem bor i hamar da. dem lurer på hvor treffet skal hver henn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du unger som går i barnehage der? d har j. d passa alle dager for dem utenom mandager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har på følesen på hvem du er. hehe. ja onsdag passer bra for meg. når på døgnet da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...