Gå til innhold

De har "ødelagt" huset vårt :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere vil bare ikke tro det, jeg trodde det knapt selv......

Vi kom hjem fra Kroatia natt til søndag, det siste vi hørte fra de var at huset var ferdig og at de hadde vasket etter seg.

Da vi kom hjem var rommet til Knerten brukt som lagringsplass av alle møbler som hører annen etg. til. Vi kom ikke engang inn på rommet, så ikke sengen hans engang.

Da vi fikk lagt ungene, Knerten i vår seng og Storebror i sin seng. Tok vi en runde i huset..... Nei og nei det må sees, dette tror man bare ikke at skal skje. Etter alle de problemene vi har hatt...

Lister er sprekt, de har ødelagt kjøkkensokkelen, vegger, etter at de har tatt av lister, trappa vår, gulvet i gangen er ikke rettet opp, dermed like skjevt. Gulvet i stua er avrettet så mye at det har blitt nivåforskjell mellom gang/stue, der har de vært kreative og laget en diger terskel..... vi som spesifiserte at vi IKKE skulle ha terskel der da vi bygde huset..

I trappehuset måtte vi bruke veggfornyer da vi gjorde egeninnsatsen, for å skjule feilene til drittsnekkeren som bygde huset vårt. Denne fungerer som en tykk tapet, den har de revnet da de har tatt av panel i kjelleren... De har sveiset ståldrageren og det er sot på veggene....De har kasset inn drageren igjen, og det ser ut som en 5 åring har fått gjøre jobben..... Det ser faen ikke ut.

Det hadde vært en ide og ringt oss for å spørre om det var greit med en 3 cm høy terskel i stua......

Det var bedre å leve med skjeve gulv enn dette altså..... Jeg vil ha tilbake huset slik det var.....!!!!

Vi kunne levd fint med de gulvene, så kunne min Kjære gjort jobben når tiden var inne for å skifte gulv, uansett....

Penger skal de ikke få, men vi ble dømt i retten til å betale 103 000,- før jobben ble gjort..... Vi overholdt vår del av dommen, de gjorde det ikke. I punkt 3 står det at huset skal være tilbake i minimum dagens standard, eller bedre.....

Nei jeg er så sint at jeg ikke har ord for det.....FAEN!!!!

Vi har fotsatt 100 000,- som de skulle få når vi godkjente jobben.....IT`S NOT GONNA HAPPEN!!!!!

Skrevet

Jeg sier som deg; Fy faen er det mulig???

Kjenner jeg blir sint på deres vegne. Sier bare en ting; TV2 Hjelper deg neste! Nå må drittfirma snart få på pukkelen så det holder og dere få tilbake drømmehuset deres!!! Dette er bare helt for jævlig rett og slett!!!

Lunsj imorgen;-D

Skrevet

Jepp, lunsj i morgen:-)

Noe drømmehus blir det aldri nå lenger...... nå blir det bare flikket på hist og her....

Skrevet

Er det mulig ?

Stakkars dere !!!

Hele historien må jo slite dere helt ut, huff håper det ordner seg til slutt.

Skrevet

Dette er det verste jeg har hørt også; det går virkelig ikke a! Hvorda ka de påstå at de har ordet og ryddet etter seg og gjort alt etter avtale, år de etterlater seg så dårlig hådtverk og et kaos som du beskriver!?

De må jo være helt blåst!

Og alle de rudee dere har gått med dette i så lag tid allerede!

Håper dere tok masse bilder av kaoset, og at sjefe for dette kommer hjem til dere og står skolerett!

Håper der får gjeom at adre hådverkere skal rette opp alle feilee, i det miste!

Oi, her ble det mye utropsteg...

Skrevet

HVA!!!!!!!!!!!

Gjør de dette i rent faenskap eller???

Det kan da ikke være mulig å være så ekstremt dårlige???

Huff og huff! Kan bare forestille meg skuffelsen for dere!

Skrevet

Never ending story?!!!!!!!!!!!! Skjønner at du nå er møkk lei hele byggefirmaet og hele huset. Og du som var sååå sketiske... Ikke uten grunn skjønner vi nå. Stemmer med de andre her og sier bare Tv2 Hjelper deg!!!!!!!! Og så kan du jo starte med å slenge dritt i øst og vest og omdøpe drittfirmaet til det reelle navnet slik at jungeltelegrafen går på at dette er møkkafirmaet en bør styre langt, langt unna!!!!!!!

Lykke til med kampen videre!!!!!

Skrevet

Ja, jeg kan vel egentlig det... :-/

For de har jo brutt alt som ble sagt og skrevet i retten.

Trodde det var noe man MÅTTE forholde seg til, jeg:-)

Kjenner at det tar på, for som jeg sa til de når de var her på mandag: Dette er pokker meg 3. sommeren vi MÅ ha noe med dere å gjøre.....

Sommeren 07, huset blir ikke ferdig til avtalt tid, vi er husløse fra 1. juni og må bo hos mamma fram til slutten av okt.(huset skulle vært ferdig i april)

Sommeren 08, de vil fortsatt ikke høre om de skjeve gulvene, vi forbereder rettsak, som blir holdt i jan. 09.

Sommeren 09, de har regelrett ødelagt huset vårt. Ringvirkningene blir store....

De må gjøre det samme i gangen som i stua, noe som medfører at trappen opp må kuttes og trappen ned må heves...... Ikke gjort i en håndvending.

Dette medfører da en ny nivåforskjell inn på gjesterom/kontor.

Noe jeg er lite glad for, så her kan de bare brette opp armene, blir lenge til de kommer ut av dette huset......

Skrevet

Herregud!!!!! det var det værste jeg har hørt. Har de kun ufaglærte i det der firmaet?

Ja, husk å ta bilder, det høres merklig ut at de kan komme undan med dette....

Ja. Har ikke ord... forstår du er fortvivlet. Det tar på og ha noe sånt gående. Synes det er merkelig at de gjør sån drittjobb i dagens trange tider ????? I det firma min mann er ansatt i, så er det flere som mest sannsynlig skal permiteres, fordi det er så lite jobber for tiden. Derfor skulle man tro at de var lit opptatt av å gjøre en god jobb for fremtid å rykte?????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...