Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #27 Skrevet 13. juni 2009 ............................................................
blond Skrevet 13. juni 2009 #28 Skrevet 13. juni 2009 Klart at noen ikke ønsker å utvide vennekretsen sin, men det er også mange ensomme mennesker som sliter med å få nye venner. Dib-treff kan være for mye av det gode for noen, men det er jo mulig å starte venne-tråder her, hvis bare en våger å gi ut nicket sitt.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #29 Skrevet 13. juni 2009 Nei. Håper ikke det, for jeg er eldre enn deg, og ønsker meg venner som varer livet ut. Har flyttet til et nytt sted, langt fra mine gode, gamle venner. Og trenger gode, nye venner. Men det er ikke lett...
Gjest Skrevet 13. juni 2009 #30 Skrevet 13. juni 2009 Kjenner litt på den der jeg også... Jeg er bare 25, men likevel så har jeg liksom "vokst fra" de som jeg er blitt kjent med før fyllte 20, og til og med noen av de etter fyllte 20.. Men sånn er det når en blir tidligere lei av festing, og en får barn og resten av gjengen ikke får egne barn før maaange år etter en selv. Så hadde vært kjekkt å bli skikkelig godt kjent med noen nye her i området ja :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå