Gå til innhold

I går bæsjet snuppa i potta for første gang.. =)


Natalina ´08 og snuppa ´10

Anbefalte innlegg

Må si jeg ble litt stolt. Hun løp rundt å ropte "bæsj", så jeg viste henne potta. Og hun satte seg ned og gjorde det hun måtte..

Flere som har begynt å bruke den??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy!

Vi har så vidt begynnt, men foreløpig tror han det å tisse på potta er ensbetydende sitte på potta å dra seg i tissen.... Han har så langt tisset og bæsjet utenfor :-/

Ikke helt skjønt konseptet potte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Så bra! :) Det har vært veldig stas med potta her i huset også. Frøkna har tisset på potta en gang... men vi har begynt å kaste bæsj i do når vi tar av bleia. Hun sier derfor ifra når hun må på do, og noen ganger rekker vi fram slik at hun kan bæsje i do istedet for i bleia. ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Vi skipper potten og går rett på do. Har kjøpt doring med biler som er fryktelig stas, men foreløbig sitter han bare på den, sier "tsssssss" og deretter "ferdig". Så mest lek foreløbig, men det er ok. Det viktigste er at han blir trygg på at do ikke er noe skummelt. I det siste har han kommet løpende til meg og ropt "do" når han skal bæsje, men det er alltid for sent, og før vi har skrelt av klærne er bæsjen i bleien. Da kaster vi den i do, og pjokken roper "hadet bæsjen" og får tappe ned selv. Veldig moro! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...