Gå til innhold

9 dpo & vondt/murringer i magen???? Opplevd det du????

Anbefalte innlegg

Flere som har dette eller? Det er som stikninger,gjør til tider vondt men mest på venstre side "/

Ligner litt på TP smerter men det blir liksom på en annen måte ....

Håper noen opplever det samme:/ Eller HAR :/

Klemmer og babystøv sendes ;D

Fortsetter under...

Annonse

Har akkurat det samme som deg. :) Håper at det virkelig er festesmerter :) Krysser fingrene. Har ikm den 29. Har hatt vondt i brystene helt siden dagen etter EL. Merkelig,har aldri hatt det før. Har du?

Nei.... Men denne mnd har jeg dobbel eggløsning,hakke hatt EL de siste 4 årene. Så mye som skjer der nede..... "/

Ja får krysse fingrene for at det er feste smerter...... :D

Men jeg er redd for å håpe for mye og jeg :(

Klemmer

Jeg hadde vondt i magen, murringer,stikk i høyre,og av og til venstre side av lysken og magen. 2dgr før ikm flyttet smertene seg til midt på magen. Jeg testet positivt 1 dag svakt før ikm, og i går på ikm dagen testet jeg mye klarere, og i dag helt klart, endelig gravid. De symptomene du har ligner veldig på mine. Masse lykkeønskninger.

Annonse

Jeg hadde masse murringer, kvalme etc sist pp - og var ikke gravid.. Har murringer og stikniger (hadde jeg det sist pp mon tro..?) denne pp også, men tolker ingen tegn før positiv grav.test foreligger (skal prøve i allefall). Dumme kropp som gir meg falske forhåpninger :b

Krysser fingrene for deg!!!!! Du fortjener det så utrolig masse!

JAAAA!

Jeg har oxo sånne murringer og stikkinger. ;o) Har IKM den 27. og har litt lyst til å teste før, men jeg tør liksom ikke, hehe. Noe sier meg at det har klaffet, men allikevel har jeg en snikende følese av at det ikke har det allikevel...

De stikkingene og murringene har jeg hatt siden noen dager etter EL.

• 4 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...