Gå til innhold

Hvordan onanerer dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Denne tråden er gammel, men så utrolig bra!! Den fortjener å komme tilbake på toppen!!

 

Jeg onanerer ved å klemme sammen beina og ligge stiv, stramme alle muskler og klemme musa mellom begge hendene mens jeg hardt og raskt gnikker den mellom pekefingrene så hele musa og klitten blir klemt og gnudd hardt! Da kommer jeg kjemperaskt og gjentar maaange ganger!

 

Eller, når jeg koser meg lenge først, legger jeg meg på siden og fingrer meg selv bakfra. Da blir jeg kjempevåt. Må av og til smake på safta mi og blande den med spytt, og stikke en, to, tre, fire fingre inn og ut mens tommelen masserer klitten... Gud så kåt jeg er nå!!!

Og fantasien er at ei jente skal gjøre dette for meg...

 

Anonymous poster hash: a13b0...7cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

En pute i en plastpose, glidemiddel gnis utover posen, så gnir jeg/ rir jeg puta og tenker at jeg gnir meg mot en annen jente.

 

Flere som liker pillow humping? ;D

 

Anonymous poster hash: 1ff82...627

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
  • 4 år senere...
  • 1 år senere...

Jeg må ha hjelpemidler for å få orgasme - aliexpress.com/item/32884412108.html Jeg kan få det når jeg rir han, men det er ikke en selvfølge. Hadde det ikke vært greit for han så blir det som å si «nei, din orgasme er ikke viktig», å vi hadde nok ikke vært sammen i dag. Jeg har ikke en eneste gang fått orgasme av slikking, fingring osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er så godt å gnikke meg på hjørnet av kjøkkenbordet. Etter at ungene er i seng, og gubben er på jobb, gnikker jeg meg ofte til flere orgasmer på kjøkkenbordet. 

Anonymkode: e2859...61f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morsomt hvordan sånne tråder alltid dyttes opp av folk med nick og ett innlegg.. runketråd. 

Anonymkode: 9c05c...ec6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Morsomt hvordan sånne tråder alltid dyttes opp av folk med nick og ett innlegg.. runketråd. 

Anonymkode: 9c05c...ec6

Det er nesten alltid reklame med link med, så jeg stemmer mer for at det er dårlig skjult reklame enn for at det er runketråd

Anonymkode: a51d6...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...