Gå til innhold

blir alle løs i magen før fødsel el????


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har i vertfall blitt det.. Tror en ofte blir løs i magen under modningsprosessen... Da desse mensmurringene i underlivet begynte å dukke opp, så ble også avføringen min løsere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan ikke jeg huske fra mine 3 fødsler at jeg fikk løsere mage. Har hatt hard mage under hele sv.skapet stort sett. Så dette stemmer nok ikke at alle får løsere mage før fødselen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt løs mage i 5 dager, og tok opp dette med JM ettersom jeg skulle til henne uansett.. Og hun sa, noen blir løs i magen og noen blir stein hard i magen, og at dette mest sannsynelig skyldtest hormonene nå på slutten;) Har også lest at løs mage er en av kroppens naturlige måter og forberede seg til fødsel på sammen med mange andre, men dette er jo ikke likt for alle;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Så det at jeg ikke lenger er hard i mage, men har blitt litt løsere i det siste (og går på do èn gang om dagen, da jeg vanligvis pleier å bare gå maks annenhver dag :P) kan være et tegn på at jeg nærmer meg fødsel? :D

Har termin om en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan i vertfall bety at du modnes og blir klar til en fødsel! =o)

 

Jeg er normalt plaget med hard mage.. Både før og enda verre under graviditeten.. Men jeg har hele Mai vært plaget med løs mage.. Har enda ikke født da, men var til jordmor i går og var mjuk og moden med to-tre cm åpning.. Så jeg er i vertfall på vei...

 

Kan vel være at de hormonene som påvirker livmorhalsen til å modnes, også påvirker tarmene til å skille ut mer væske, gjøre innholdet mykt og tømme seg.. Kan virke slik.. Uten at jeg er sikker på at det er slik... Men de dagene jeg har mest mensmurring, er også de gangene jeg er oftest på toalettet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...