Gå til innhold

Har deres små begynt å gå?


Mamma med spire

Anbefalte innlegg

Gutten min har tydeligvis veldig god til:) 14 mndr, klarer å stå litt alene, men det er det.. Andre som ikke har begynt å gå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

helle begynte å gå rett før ett årdagen (08 mars) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min er født dagen før din og han går heller ikke, reiser seg ikke opp, setter seg ikke opp og kryper ikke, men drar seg framover. Veldig slapp i føttene. Vi har gått til fysioterapi siden slutten av desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min går heller ikke. Født 30 mars så drøyt 13 mnd han. Går 3-4 skritt mello to personer, det synes han er veldig morro. Men tror nok han venter en stund til før han legger ut helt på egen hånd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han er født 18 mars, gikk ordentlig da han var litt over 7 mnd. nå løper han sparker fotball og ser ikke noe forskjell på han og en 2-3 åring. han er nr 4 i flokken. Alle barn er forskjellig, førstemann tok første skritt når han var 13mnd, 2 mann når han var 9 mnd, 3 mann når han var 9 mnd, og siste litt over 7 mnd. han prater også bra og har begynt å telle på fingrene sine. Men som sagt alle er forskjellig, min første pratet ikke ordentlig en gang når han var 3 år, han er en skarp gutt for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten vår var 14 mnd i går, fredag 15, og nå labber han rundt både med og uten sko :) De første skrittene tok han for ca 3 uker siden. Han var altså rundt 13 mnd da han begynte å gå :)

Det går fort når de først setter i gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gutten min er svært aktiv og tok sine første skritt ut på gulvet når han var 11 mnd. Etter det gikk det ganske fort fra 7-8 skritt til å gå helt over gulvet. Nå er han 14 mnd og løper både med og uten sko. Det er helt utrolig hvor fort det egentlig har gått, han snubler selvsagt litt innimellom, men kommer seg opp på egenhånd både ute og inne. Han er så rask at det ikke bestandig er enkelt å ta han igjen når han setter avgårde. Så når vi er i butikker o.l må vi følge han med argusøyne så han ikke stikker av! Men det er jo moro å se hvor selvstendige de blir når de får bena under seg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...