ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 Sliter helt vanvittig med dette.. kynnere presser på... Noe på gang her el? Andre med lign. opplevelser?
<3maijente<3 Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 Samme her!!! Har diare (men ikke slik at alt går rett gjennom, men er gjerne på do 2-3 ganger pr dag). Var veldig plaget med det samme de første 3 månedene. Da sa legen at det er hormonene som virker inn. Like vanlig med forstoppelse, og det vil jeg IKKE ha. Måtte begynne med jerntilskudd for et par uker siden, og da ble det verre. Har også vanvittige luftsmerter av og til. Når det står på, kan det minne om kynnere og nesten rier, men går over når jeg "får det ut". Har funnet ut at jeg blir verre når jeg spiser kjøtt og enkelte andre varer, så jeg prøver å kutte ned på det. Da demper luften seg i hvertfall. Jeg er 36-3. Greit å høre at det ikke er bare meg :-/
lillespirenmin Skrevet 3. mai 2009 #3 Skrevet 3. mai 2009 var sånn min forrige fødsel begynte. Løp på do i ca 3 dager..
ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. mai 2009 Supert å høre at det er flere her inne ja.. Kjenner jeg blir litt nervøs, er jo bare 35 uker- vil jo heeeelst ikke føde enda! Satser på at jeg går ut denne uka, iallefall :*)) Til prinsutenformagen:)+jenteimage : Var det rier samtidig, eller kom di etter 3 dager? Lykke til dere begge!
Juni prinsesse Skrevet 4. mai 2009 #5 Skrevet 4. mai 2009 Jeg har til tider et vannvittig spetakkel i magen... Kynnere, luft og ei lita ei som spreller kan ta knekken på en stakkars... Men ligg unna mais! Mais er sykt tungt fordøyelig i utgangspunktet, og ennå verre nå når du er gravid! Erter, druer, kål, jordbær og løk kan gi mye luft...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå