Gå til innhold

Kan spå 5 stk. med pendel NÅ!


*Bambi + spire*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff, og jeg som så du bare skrev 5, og var nummer 6 egentlig, og blåste i å skrive innlegg. Nå ser jeg jo at du svarer flere allikevel. Du får se om du orker meg og da :o)

 

1) Når kommer minismurf? termin 25. april.

2) Får vi flere barn, hvor mange, eventuelt kjønn?

3) Blir det hjemmefødsel, og vil fødselen gå så fort som jeg antar?

 

Kontrollspørsmål

 

1) Har vi en undulat?

2) Er jeg over 175 høy?

3) Har vi hund?

 

Jeg er født 041082

Han er født 201277

 

Takk, takk :o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan spå flere nå! Grunnen til at jeg bare kunne spå 5 isted var at jeg skulle bort en tur:) Trenger å bli kjent med pendelen så flott hvis dere kan kommer med kontrollspørsmål til meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, dette blir bare mer og mer spennende! De andre gangene jeg har blitt spådd har alle alltid sagt at jeg kommer til å få gutt! Håper du har rett på jente :)

 

Er det en eller to der inne nå da? Var gravid med tvillinger som jeg mistet i SA 1 feb..

 

Tusen takk for hjelpen forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Bjørnen Collargol :)

 

Blir jeg gravid igjen? JA

I løpet av 6 mnd?NEI

Evt. Blir det gutt? Blir det jente? Jente

 

Kontrollspm.

Bor jeg i enebolig?JA

Er jeg enebarn?Nei

Har jeg en rød bil?Ja

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

benytter sjansen og spørre om du er noe på min beste venninne :D

 

om hun blir gravid snart?

kjønn?

om de gifter seg snart?

 

kontroll:

 

har hun samboer?

er hun bil mekaniker?

 

22.05.87 hun

 

håper du ser på henne :D:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære TusseMor&lillegutt&minismurf! Jeg kunne bare spå 5 i full fart istad, da jeg skulle bort! Men nå kan jeg spå flere, trenger hjelp jeg oså;)

 

1) Når kommer minismurf? termin 25. april. Før termin, rundt 19-21 april.

2) Får vi flere barn, hvor mange, eventuelt kjønn? Ja, , 4 barn , 3 gutter og 1 jente.

3) Blir det hjemmefødsel, og vil fødselen gå så fort som jeg antar? Nei på hjemmefødsel, ja på at det bllir å gå fort!:)

 

Har vi en undulat?Ja

2) Er jeg over 175 høy?Nei

3) Har vi hund?Ja

 

Masse lykke til med fødselen:)

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, kom som anonim...

Mine sporsmål igjen:

Hei, kunne du spå til meg??

 

Venter jeg en Gutt eller jente??

I hvilken stjernetegne skal jeg føde??

Kan skjer en tidligere fødsel??

Kunne du sjekke om hvordan skal det med økonomi i vår familie i år??

 

Takk så mye...

 

Casa do Sol

 

Jeg 20.08.67

Min man : 16.10.63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

da skulle jo minismurf vært her allerede da...

Har i utgangspunktet ikke tenkt til å få fler enn 3 barn, men det kan jo fort endres;o)

 

Vi har ikke undulat, jeg er over 175 høy, og vi har hund:o)

 

Takk for lykkeønsker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ka se på henne ja klare for å bli gravid:)m/♂:

 

om hun blir gravid snart?Ja

kjønn? Gutt

om de gifter seg snart?Ja

 

 

har hun samboer? Ja

er hun bil mekaniker?Ja

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia snuppa.. Ser du på meg også? Tar deg i morgen på dagen jeg.. Være litt uthvilt.. + at det er greit og kunne ta pause i oppgave skriving....

 

Er jeg gravid?

Har jeg hund?

Blir jeg gravid i Mai?

Bor jeg i blokk?

Blir jeg gravid i Juni?

Er jeg gift?

Får jeg gutt?

 

280384

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TusseMor&lillegutt&minismurf:

Jeg vet,jeg vet... Kan prøve å spå litt på instuisjon istede, den pendelen er ikke helt til å stole på ennå. Jeg tror du føder 24 april, iallefall at fødselen starter da, får opp at det er mørkt ute, så kanskje på kvelden/ natten da. HVis du føder eter 25 april, så er det ikke mange dagene du går over, Det blir et aprilbarn, ikke mai barn. Men som sagt ta dette med en klype salt. Det kommer veldig sterk frem at du får 3 gutter og 1 jente, hvilke kjønn har du fra før da?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver en runde til jeg=)

 

Kommer jeg til og greie bilteorien neste gang?

Blir barn nr 1 og 2 født tette?

Når jeg skal føde min førstefødte, blir det en hard fødsel?

 

Kontroll spm:

 

Er jeg forlova?

Bor vi i 2 etg?

 

260688 og han 260184

 

Takk=)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dytter denne litt jeg :) Dette blir bare mer og mer spennende! De andre gangene jeg har blitt spådd har alle alltid sagt at jeg kommer til å få gutt! Håper du har rett på jente :)

 

Er det en eller to der inne nå da? Var gravid med tvillinger som jeg mistet i SA 1 feb..

 

Tusen takk for hjelpen forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det vennen!:):) Trenger virkelig å bli kjent med denne pendelen, synes den er litt ustabil og det ser man jo i og med at det blir en del feil nedover siden her, pendelen er liksom ikke alltid enig med intuisjonen, men den viser tydelig hva som er ja og hva som er nei.. spennende!:) Du tar meg når du har tid, ingenting som haster vet du:)

 

Er jeg gravid?Nei

Har jeg hund?Ja

Blir jeg gravid i Mai?nei (intuisjonen sier ja, du vet de flaggene:p...)

Bor jeg i blokk?ja

Blir jeg gravid i Juni?ja

Er jeg gift?nei

Får jeg gutt?nei en jente

 

Takk for mange spørsmål, du får bare komme med de hvis du kan:) Kanksje vi kan ta litt pendeltrening sammen i morgen? Jeg skal slutte snart, kjenner jeg blir sliten:)

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ღღWhiteAngelღღ 15pp:

 

Kommer jeg til og greie bilteorien neste gang?Ja

Blir barn nr 1 og 2 født tette? Nei

Når jeg skal føde min førstefødte, blir det en hard fødsel? Slutten av februar 2010. Pendelen er usikker ang. fødsel.

 

Kontroll spm:

 

Er jeg forlova? Tydelig ja her, så om dere ikke er det så blir dere det snart vil jeg tro, men pendelen er overbevist:p

Bor vi i 2 etg? nei, i 3 etg?

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thank u..

 

Jess, vi tar litt pedulering i morgen=)

 

Ja vi har hund.. 2 stk

Jeg bor ikke i blokk..

Og jeg er ikke gift

2 av 3 riktige=)

 

Jeg trur juni selv.. Fordi jeg har så lange sykluser har jeg nok ikke ikm før i juni igjen=( Helt i starten vel og merke!! Meeen flagg kan bety flere ting.. Jeg har en far som fyller 50 i juni=) Kanskje det er flagg i den forbindelse du ser.. hehe

spent på dette med kjønn.. Har så inmari gutte følse selv.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld Cahethel:)

 

Ja kan se på deg :) Husk å ta det med en klype salt;)

 

Venter jeg en Gutt eller jente?? Gutt

I hvilken stjernetegne skal jeg føde??Klarer ikke å få noe på det med pendelen, men jeg føler tyren eller tvillingen faktisk.

Kan skjer en tidligere fødsel?? Svakt ja, isåfall tror jeg ikke det er snakk om mange dagene før tia.

Kunne du sjekke om hvordan skal det med økonomi i vår familie i år?? Den kommer til å bli bedre etter sommer ferien, pendelen svarer ja på at økonomien blir bedre i august.

 

Lykke til:)

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok :o)

Takk skal du ha! Håper egentlig ikke at han kommer i helgen. Planlegger hjemmefødsel, og den jordmoren jeg ønsker i fødsel er bortreist da... men han kommer jo når han kommer! ;o)

Vi har en gutt fra før, og venter en gutt. Tenkte å få en til om noen år, men det kan godt hende det blir to til allikevel. Vi får se...

Tusen takk for at du tok deg tid da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnen Collargol

Angående kontrollspm. har du 2 riktige. Jeg bor i enebolig og er ikke enebarn :-) Menbilden er grå ;-)

 

Morro at du skriver at det blir ei jente for jeg har så på følelsen selv at jeg ender med 2 jenter :-) (har ei jente fra før...)

 

Tusen takk, blir spennende å se om du får rett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja blir spennende, du har følt april på meg, men plutselig juni, er spennt selv nå!;) Kan godt være det, men ser liksom tog og ja..hm..vet ikke:p Spennende å se:) Visste jo at du hadde hunder da, men det positive er at at pendelen svarte ja:) Vi snakkes i morgen da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk=))

 

Jeg skal teste i morra==) så da skal jeg svare på den=))

Men de andre var riktig på katter men feil på hund. men har hatt hund, kan være det du ser=)) jeg velger å tro på deg=D får har ett stoooor håp=))

 

Tusen takk igjen =) jeg skal sende deg en mld når jeg har testet=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, spennende med kjønn, men angående kjønn er både intuisjon min og pendelen eni, jente!:) Så trist at du mistet, hr selv mistet i Ma..kjipe greier. Pendelen sier nei til at er gravid med tvillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som pendelen viser gjennomsnittlig 1 feil av 3.. må jobbe masse med den!! Jeg tror du er gravid, men vil ikke overøse deg med håp, husk at jeg er en amatør s du må ikke ta alt for god fisk!! Håper du er gravid da, masse masse lykke til!! :):)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...