Gå til innhold

Bim-treff for julimødre i Oslo under 30

Anbefalte innlegg

Hei,

På tide at vi under 30 samles igjen til ett nytt bim-treff. Kanskje er det flere der ute som vil bli med denne gangen også? Jeg foreslår 27, 28 eller 29 april.

Skriv inn vilken da som passer best for dere så prøver vi å få til noe i neste uke.

Mariann:)

Fortsetter under...

Hei,

Se ut som vi bør satse på den 29 for oss tre som har meldt seg. Jeg sender melding til de jeg har fått mobilnummeret til og ber de hive seg inn på bim-sidene igjen. Vi må jo få til å treffes litt mer nå fremover og varme opp til trilleturene vi skal ha utover høsten:)

Annonse

Hei,

Jeg sendte rundt sms til de jeg har nummeret til å går og Ane har svart at hun kommer. Cecilie kommer kanskje. Foreløpig er vi da følgende som kommer:

Juliblomst

Gleder meg så til juli

Cecita (kanskje)

Cecilie (kanskje)

Ane

Mariann

Jeg bestiller bord til kl 18:00 onsdag 29 april på Aker Brygge et sted. Noen som har forslag til sted?

Hei!

Jeg slutter ikke før kl 1830 på jobb, men kanksje jeg kan komme en tur etterpå. Jeg må se an litt. Så jeg kan kun sette meg på kanskje stadiet.

Fra mai av tror jeg det blir lettere for meg å delta også. Har vært litt travelt med jobb å greier i det siste.

Babyme

Annonse

Hei jenter:)

Da har jeg bestilt bord på Jacob All på Aker Brygge. Se link:

http://www.jacobaall.no/

Til kl 18:00 i morgen. Glder meg til å se dere igjen alle sammen håper dere som er kanskje kan komme og dere som kommer litt sent får bare komme etter hvert.

Jeg har reservert bord på julijentene og Mariann (måtte legge inn navn på online bookingen)

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...