Gå til innhold

Hvordan ser en negativ Clearblue-test ut? Vær så snill å svare...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om min test er negativ eller positiv... Dere som har tatt Clearbluetester (sånn med kryss) som var negative, kunne dere se en veldig, veldig svak, tynn, loddrett strek når dere vred på testen i forhold til lyset? - Eller var det overhodet ingenting å se loddrett uansett hvordan dere holdt testen? Jeg er så i tvil om min er negativ eller positiv... Vær så snill, svar meg!

Skrevet

Noen tester kan ha en sånn "skyggestrek" - slik at du kan skimte såvidt den loddrette streken der den skal være uten at det er en blå strek, hmmm - vet ikke om du skjønte den?

Prøv igjen om ett par dager - hcg dobbler seg annenhver dag, og da burde streken være tydligere om du er gravid!!!

Lykke til da =)

Klems

Skrevet

Hei

Som skrevet over kan den testen resultere i begge deler.Noen ganger er den negativ selv om man ser en skyggestrek andre ganger blir den positiv om et par dager. Jeg anbefaler deg å bruke den andre clearblue testen hvor det står gravid eller ikke gravid. Den går det ikke an å ta feil av eller ta en urin eller blodprøve hos legen. Masse masse lykke til, selv om dette kanskje ikke var svaret du ønsket deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...